Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da har førsteposten blitt oppdatert med bedre signaturer (synes jeg), kommentarer er ønskelig :)!!

EDIT: Ser ut til at statsen min har blitt oppdatert.

Ny patch i morgen, blir gøy med clan support, nye helter, ny bane og andre nye funksjoner ^^.

Noen som blir med å opprette et Gamer.no clan eller noe lignende?

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Har tenkt å legge oversettingen på is for en stund, venter til spillet blir mer klar enn det er nå, slik at vi ikke må oversette for hver patch. Kan jo være at noen heltenes spells/skills og alt blir forandret, venter til Open beta, så ser vi hvor komplett spillet er da...

:)

Sjekk dette ^^:

http://gheno.silk.com/hon/stats.php?nick=xolan

Sjekk ditt eget:

http://gheno.silk.com/hon/

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Gleder meg til patch, potm er kanskje en av de mest populære heroene i dota så det blir antagelig en hero vi kommer til å se alt for mye av. Gjenstår å se hvordan hun blir endret, S2 har et par forandringer/nerfs fra dota som er helt fullstendig på jordet.

Lenke til kommentar
Gleder meg til patch, potm er kanskje en av de mest populære heroene i dota så det blir antagelig en hero vi kommer til å se alt for mye av. Gjenstår å se hvordan hun blir endret, S2 har et par forandringer/nerfs fra dota som er helt fullstendig på jordet.

Sant nok, men er mye i på Dota som også er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Jeg har invites enda, send PM med E-POST ADRESSEN DIN (jeg klarer ikke gjette den bare ved å se brukernavnet ditt på dette forumet) :)

Saumfarer ikke tråden for å finne folk som vil ha. "Når fjellet ikke kommer til dere får dere komme til fjellet" sa folk.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet fler poster om at jeg har invites så er det noen som lurer kan de jo bare bla lenger bak i tråden, sende en pm til en som har skrevet at han har og spørre.

Tråden blir litt vrien å holde gående når enhver samtale avbrytes av noen som vil ha invitasjon!

Uansett - jeg burde ha ventet med å gi invitasjoner til det blir mulig å stemme på brukerne her på forumet. Fiender er noe man får, venner er noe man må kjøpe seg :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Takker, da har jeg fått invitasjon, tusen takk AltF4 :D

Da er han lagt til :p

Skulle ønske det var en måte å dele banlist på, bortsett fra å måtte liste opp og skrive ned alle jeg har bannet :p Det kommer vel i en eller annen patch!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått key og registrert meg - courtesy of mr nice Altf4. Regner med det blir litt gamings ikveld, bare jeg får installert greiene når jeg kommer meg hjem fra jobb. Leste litt på forumet til HoN though - ikke helt sikker på om jeg liker helt de nye navna på tinger og tanger men det kommer vel.

Gamer-game ikveld? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...