Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Men evil en slik en du ville ha?: Endret 21. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Purps_InnleggNO Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er jo mange games som ikke har blitt oppdatert til accounten min enda og det er 3 timer siden sist game. Noe jeg har gått glipp av eller er det en mulig bug ? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Kan være at stats serveren sliter for øyeblikket, min har ikke blitt oppdatert siden i går natt. Eyy, kan se statsen på nettet (med alle detaljer): http://hon.slawed.net/view.php Endret 22. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Stats oppdatering sliter ja, siste spill gikk jeg 13-2 med pyro (fikk feede litt i starten ) og det er selfølgelig ikke tatt med Har alle facebook folka kommet inn nå? Merker at servere sliter om dagen, bra med litt stress testing. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Sånn, da har førsteposten blitt oppdatert med bedre signaturer (synes jeg), kommentarer er ønskelig !! EDIT: Ser ut til at statsen min har blitt oppdatert. Ny patch i morgen, blir gøy med clan support, nye helter, ny bane og andre nye funksjoner ^^. Noen som blir med å opprette et Gamer.no clan eller noe lignende? Endret 22. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Gamer.no clan sounds good Forresten - har ikke mottatt info ang. oversettingen ennå EvilLeader. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Har tenkt å legge oversettingen på is for en stund, venter til spillet blir mer klar enn det er nå, slik at vi ikke må oversette for hver patch. Kan jo være at noen heltenes spells/skills og alt blir forandret, venter til Open beta, så ser vi hvor komplett spillet er da... Sjekk dette ^^: http://gheno.silk.com/hon/stats.php?nick=xolan Sjekk ditt eget: http://gheno.silk.com/hon/ Endret 22. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Gleder meg til patch, potm er kanskje en av de mest populære heroene i dota så det blir antagelig en hero vi kommer til å se alt for mye av. Gjenstår å se hvordan hun blir endret, S2 har et par forandringer/nerfs fra dota som er helt fullstendig på jordet. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gleder meg til patch, potm er kanskje en av de mest populære heroene i dota så det blir antagelig en hero vi kommer til å se alt for mye av. Gjenstår å se hvordan hun blir endret, S2 har et par forandringer/nerfs fra dota som er helt fullstendig på jordet. Sant nok, men er mye i på Dota som også er helt på jordet. Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 <<------ er mycket keen på en invite! Har blitt noen hundre (tusen) DotA games, så er vel på tide med "the next step". Demigod var det ikke -.- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg har invites enda, send PM med E-POST ADRESSEN DIN (jeg klarer ikke gjette den bare ved å se brukernavnet ditt på dette forumet) Saumfarer ikke tråden for å finne folk som vil ha. "Når fjellet ikke kommer til dere får dere komme til fjellet" sa folk. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Venter i spenning på den nye patchen som skal komme i dag? : / Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Altf4 - ser poenget ditt, men umulig å vite akkurat hvem som har invites å gi ut enda. Da er det greit å ta det i litt flere steg og vise interessen først Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg har skrevet fler poster om at jeg har invites så er det noen som lurer kan de jo bare bla lenger bak i tråden, sende en pm til en som har skrevet at han har og spørre. Tråden blir litt vrien å holde gående når enhver samtale avbrytes av noen som vil ha invitasjon! Uansett - jeg burde ha ventet med å gi invitasjoner til det blir mulig å stemme på brukerne her på forumet. Fiender er noe man får, venner er noe man må kjøpe seg Endret 23. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fått et par henvendelser. Jeg har ikke invites igjen... Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Takker, da har jeg fått invitasjon, tusen takk AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Banlist snide alle!... Han gikk inn for å feede motstander laget fra starten av. 16 sekunder inn i gamet død. i løpet av 15 min inn i gamet hadde den ene på det andre laget 30+ - 0 i stats.... Lenke til kommentar
KimG Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Takker, da har jeg fått invitasjon, tusen takk AltF4 Da er han lagt til Skulle ønske det var en måte å dele banlist på, bortsett fra å måtte liste opp og skrive ned alle jeg har bannet Det kommer vel i en eller annen patch! Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da har jeg fått key og registrert meg - courtesy of mr nice Altf4. Regner med det blir litt gamings ikveld, bare jeg får installert greiene når jeg kommer meg hjem fra jobb. Leste litt på forumet til HoN though - ikke helt sikker på om jeg liker helt de nye navna på tinger og tanger men det kommer vel. Gamer-game ikveld? Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis det er flere som vil ha invite er det bare å sende meg en PM med emailen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå