KimG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Menneh.. Den signaturen blir vel ikke oppdatert automatisk? Så må endre tråden etter hver kveld jeg har spilt? ^^ Lenke til kommentar
Damio Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Den oppdateres automatisk hvert 30 minutt... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er det fortsatt noen som har en nøkkel? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som har en beta-invite? Har sykt lyst til å teste dette Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Kom med flere signaturer for dere som ikke allerede har postet, ordnet det slik at førsteposten viser en litt mindre versjon (sparer plass og båndbredde). Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Argh, når jeg starter spillet og prøver å joine andre chat-kanaler enn den man starter i hører jeg bare et "ping", så mister jeg mulighet til å klikke på knapper/chatte... Så da må jeg gå ut i taskmanager for å stoppe spillet, vanvittig irriterende... Så får ikke spillt med resten av folket som henger på "gamer". BTW: Har tre invites til overs, PM hvis dere har lyst på en. Endret 20. juli 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
KimG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har en beta-key som jeg fikk via facebook gruppa. Om det er noen som trenger en key, så send meg en pm. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Tenker det er best å poste før jeg griser til statsen min altfor mye. Jeg har forøvrig noen flere betanøkler som jeg kan dele ut, bare PM meg med en mailadresse. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Hva synes dere om at HoN får sitt eget kategori her på "Populære spill" i Gamer.no? Vi vet at interessen og aktiviteten er der, noen som er med? Hva synes dere om at HoN får sitt eget kategori her på "Populære spill" i Gamer.no? Vi vet at interessen og aktiviteten er der, noen som er med? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, at HoN går under populære spill syntes jeg er på sin rette plass. Det er bare beta og det er trolig det spillet som blir mest diskutert på dette forumet ! Lenke til kommentar
KimG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg er og enig i at HoN burde få en egen kategori! Litt mer oversiktlig enn å ha alt i EN tråd. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Pluss, det gir lettere rom for å diskutere builds for forskjellige chars etc. EDIT: Der forsvant alle untatt en invite :o førstemann til mølla Der var det tomt for invites her ihvertfall. Endret 21. juli 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Da har jeg lagt inn forslaget til en ny underkategori, får håpe de vurderer dette: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6221 Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Blir det en gamer kamp i dag, klokken 23:00? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må bli før får meg. En smarting av far som jeg fortsatt... bor hos syntes det var lurt å sette restriksjoner på nettet som ikke lar noen bruke det etter 23:30 for å sikre sin egen søvn... Selvfølgelig har han satt på et passord. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må bli før får meg. En smarting av far som jeg fortsatt... bor hos syntes det var lurt å sette restriksjoner på nettet som ikke lar noen bruke det etter 23:30 for å sikre sin egen søvn... Selvfølgelig har han satt på et passord. Dummeste jeg har hørt. "Restriksjon på nettet" lol. Du er sikkert snart 18 år og å ikke ha muligheten til å være på nettet så lenge du vil, er tåplig av han. Syns at du skal klare å balansere nettforbruket ditt, siden du er så gammel som du er nå og ikke måtte ha restriksjoner på det. Uten å gå helt ut av kontroll. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis noen har en invite så tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må bli før får meg. En smarting av far som jeg fortsatt... bor hos syntes det var lurt å sette restriksjoner på nettet som ikke lar noen bruke det etter 23:30 for å sikre sin egen søvn... Selvfølgelig har han satt på et passord. Dummeste jeg har hørt. "Restriksjon på nettet" lol. Du er sikkert snart 18 år og å ikke ha muligheten til å være på nettet så lenge du vil, er tåplig av han. Syns at du skal klare å balansere nettforbruket ditt, siden du er så gammel som du er nå og ikke måtte ha restriksjoner på det. Uten å gå helt ut av kontroll. Var ikke meg han satt begrensinger på da. Han satt det på seg selv. Men en bi effekt er at det går utover meg også. Dem har ikke noe med hva jeg gjør uansett så jeg bestemmer selv. Har jo et sunt nettforbruk også ikke for mye altså. Eller har ikke tid til å ha et usunt forbruk heller. Har ellers aldri hatt restriksjoner på det utenom akkurat nå. Men er ikke så farlig skal tidlig på jobb i morgen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå