Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, når jeg starter spillet og prøver å joine andre chat-kanaler enn den man starter i hører jeg bare et "ping", så mister jeg mulighet til å klikke på knapper/chatte... Så da må jeg gå ut i taskmanager for å stoppe spillet, vanvittig irriterende... Så får ikke spillt med resten av folket som henger på "gamer". :(

BTW:

Har tre invites til overs, PM hvis dere har lyst på en.

Endret av Batabusa
Lenke til kommentar

Hva synes dere om at HoN får sitt eget kategori her på "Populære spill" i Gamer.no? Vi vet at interessen og aktiviteten er der, noen som er med? :)

Hva synes dere om at HoN får sitt eget kategori her på "Populære spill" i Gamer.no? Vi vet at interessen og aktiviteten er der, noen som er med? :)

Lenke til kommentar

Pluss, det gir lettere rom for å diskutere builds for forskjellige chars etc.

EDIT: Der forsvant alle untatt en invite :o førstemann til mølla

Der var det tomt for invites her ihvertfall.

Endret av Batabusa
Lenke til kommentar

Må bli før får meg. En smarting av far som jeg fortsatt... bor hos syntes det var lurt å sette restriksjoner på nettet som ikke lar noen bruke det etter 23:30 for å sikre sin egen søvn... Selvfølgelig har han satt på et passord.

Lenke til kommentar
Må bli før får meg. En smarting av far som jeg fortsatt... bor hos syntes det var lurt å sette restriksjoner på nettet som ikke lar noen bruke det etter 23:30 for å sikre sin egen søvn... Selvfølgelig har han satt på et passord.

Dummeste jeg har hørt. "Restriksjon på nettet" lol. Du er sikkert snart 18 år og å ikke ha muligheten til å være på nettet så lenge du vil, er tåplig av han. Syns at du skal klare å balansere nettforbruket ditt, siden du er så gammel som du er nå og ikke måtte ha restriksjoner på det. Uten å gå helt ut av kontroll.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt. "Restriksjon på nettet" lol. Du er sikkert snart 18 år og å ikke ha muligheten til å være på nettet så lenge du vil, er tåplig av han. Syns at du skal klare å balansere nettforbruket ditt, siden du er så gammel som du er nå og ikke måtte ha restriksjoner på det. Uten å gå helt ut av kontroll.

Var ikke meg han satt begrensinger på da. Han satt det på seg selv. Men en bi effekt er at det går utover meg også. Dem har ikke noe med hva jeg gjør uansett så jeg bestemmer selv. Har jo et sunt nettforbruk også ikke for mye altså. Eller har ikke tid til å ha et usunt forbruk heller. Har ellers aldri hatt restriksjoner på det utenom akkurat nå. Men er ikke så farlig skal tidlig på jobb i morgen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...