iCloud Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har sendt invitasjon til iCloud og damio, fortsatt 7 igjen! Tusen takk. gleder meg som en liten unge akkurat nå. Lenke til kommentar
Kubjelle_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei. Jeg la til alle som var på lista, de som eventuelt ikke er på lista kan gjerne legge meg til som venn. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Da har jeg sendt til Gisle også, 7 igjen . Programming: Stats Rework / Pub Skill Rating (7/23'ish patch) Clan Integration (7/23'ish patch) Server Optimizations (7/23'ish patch) Automated Matchmaking Ladder Play (starting after Stats Rework / Pub Skill Rating) Bug Squashing / Game Mechanic Tweaks (ongoing) Vote System & Leaver Rules *almost done, should see in a patch around *done* Client Optimizations *done* Additional Chat Functionality (a bunch of new slash "/" commands) *done* Art: New Map - 2 lane fast paced 3v3 or 4v4 map called Zogarthvale (7/23'ish patch) New Heroes (dare I say the new DotA ports?) • Maliken (new hero) (7/23'ish patch) • Valkyrie (potm port) (maybe 7/23'ish patch) • Sand King port (haven't finalized yet for HoN) • Queen of Pain port (haven't finalized yet for HoN) • Spectre port (haven't finalized yet for HoN) • New Hero Finalzing Front of the Website *done* Fan Site Kit *done* Design: 1.) New Heroes 2.) Balance Tweaks To nye helter kommer 23. juli, ny bane for mindre spillere og ordentlig stats ranking . Endret 19. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Kubjelle_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Yay, bra at sand king kommer! Da blir det kanskje litt mer ganking! Lenke til kommentar
Damio Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tusen takk EvilLeader! Syns spillet er ganske bra. Er noen ganger det er stress å se ting og tang pga så mange effekter, men det bli man nok vandt til. Nick: "lolsen" hvis noen vil spille. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Lol, developer mode (alle ble Nomad utenom Meanmachine IDidYourMom (jeg er skuffet)).... -_-. Endret 19. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lol, developer mode (alle ble Nomad utenom Meanmachine (jeg er skuffet)).... -_-. Var det ikke IDidYourMom? Lenke til kommentar
Bunnar Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Om noen vet om noe sted som sender ut beta-keys eller har en invite, hadde jeg satt utrolig stor pris på de! Lenke til kommentar
KimG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Om noen vet om noe sted som sender ut beta-keys eller har en invite, hadde jeg satt utrolig stor pris på de! Send meg en PM med mailen din, så sender jeg deg en invite. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Skaff deres egne signatur med detaljer! Link: http://hon.slawed.net/sigbuild.php Her er min! Extended versjon: http://hon.slawed.net/index.php?nick=evill...p;extended=true Endret 20. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Purps_InnleggNO Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bra å se at dem velger å overføre gamle heroer og lager nye samtidig, blir spennende og se hvordan det utvikler seg. Tar gjerne imot en beta invite vist noen har en på lur Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Folkens, bruk http://hon.slawed.net/sigbuild.php og post deres signatur her, slik at jeg kan oppdatere førsteposten med spillere (og deres statistikker). Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) denne gangen fikk jeg det virkelig til Endret 20. juli 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Da er det endret, ikke last ned bildet på datamaskinen. Når du lager ditt signatur får du opp 2 lenker, en som er dynamisk som Gamer.no forum ikke støtter og det andre er et .jpg bilde, velg bildet når dere poster. Se på dette bildet, sjekk andre lenken under: Du kan få ditt eget signatur bilde her: http://hon.slawed.net/sigbuild.php Endret 20. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har ikke kommet meg rundt til å spille det enda. Lenke til kommentar
KimG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Der er jpg bildet til min sig, Evil! Endret 20. juli 2009 av KimG Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Strålende! Fint om flere kunne ha postet deres signaturer, slik at vi får fylt på lista . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå