Dr. Feelgood_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er en iherdig spiller av DotA, så en forbedret versjon av DotA høres jo helt supert ut! Har spilt DotA i snart 2 år non-stop, så det er snart på tide å vandre videre til nye jaktmarker, eller hva? Det sagt, så lurer jeg på om noen har en ekstra invite liggende på lur? Er mega nysgjerrig! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Bli en fan på deres facebook side, da er du garantert en nøkkel. http://www.facebook.com/heroesofnewerth Just so all the fans know, we will send information about redeeming for your beta key via facebook fan messaging tomorrow. That means that anyone who gets in as a fan in the next 12 hours or so will get a beta key as well. Again, thanks for the support and look forward to some great gaming this weekend! Lenke til kommentar
Dr. Feelgood_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bli en fan på deres facebook side, da er du garantert en nøkkel. Flotte greier! Gleder meg til å teste det, håper det lever opp til mine forventninger Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bli en fan på deres facebook side, da er du garantert en nøkkel. http://www.facebook.com/heroesofnewerth Just so all the fans know, we will send information about redeeming for your beta key via facebook fan messaging tomorrow. That means that anyone who gets in as a fan in the next 12 hours or so will get a beta key as well. Again, thanks for the support and look forward to some great gaming this weekend! nicenice, da skal jeg bli fan der Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Trenger fortsatt folk til å bidra med en norsk oversettelse av HoN . Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kan ta i et tak jeg EDIT: Få igang nå 5v5 Gamer-games mellom 20:00-21:00? Endret 17. juli 2009 av Xolan Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Count me in, for dere som ikke er med i IRC, så er det en norsk community der også. #hon.no på irc.quakenet.org Lenke til kommentar
Xtri_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ser veldig bra ut. Har selv spilt DotA endel. Så da lurer jeg på, noe som har en beta key til overs? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Få invitasjon (de har haugevis!): http://heroes-newerth.com/beta-invites/bet...e-1/#comment-23 For alle dere som ble fan på facebook, logg inn nå og sjekk meldingen, beta keys til dere!! Endret 17. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da har jeg fått betakey Nick: Sewadox Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Chat server er nede (hos meg i allefall). Kan bli vanskelig å få noe til da :\ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Her også... Også er friends list nede... Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er så jævla lei av at chat serveren går til helvete 24/7 Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Det er jo en beta for en grunn, de driver nok og ser om det oppstår noen feil når så mange mennesker tar i bruk chat serveren og fikser problemene som de oppstår B). Xolan jeg får ikke sendt melding til deg, får en eller annen form for feil når jeg prøver å svare. Kontakter deg snart med detaljene. Endret 18. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har 2 betakeys vis noen skulle være for late til å joine facebookgruppa. Bare send meg PM med mailen din. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er jo en beta for en grunn, de driver nok og ser om det oppstår noen feil når så mange mennesker tar i bruk chat serveren og fikser problemene som de oppstår B). Xolan jeg får ikke sendt melding til deg, får en eller annen form for feil når jeg prøver å svare. Kontakter deg snart med detaljene. Hm, merkelig. Sendte deg eposten min i pm uansett Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Motatt, noen som er med på en Gamer kamp, nu? (Har 3 invitasjoner for den som måtte trenge) Endret 18. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 PM med mailen din! Eller så kan du gå her (raskere): http://beta.heroesofnewerth.com/weU7sxvv9A...zU/facebook.php Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Har sendt invitasjon til iCloud og damio, fortsatt 7 igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå