Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli en fan på deres facebook side, da er du garantert en nøkkel.

http://www.facebook.com/heroesofnewerth

Just so all the fans know, we will send information about redeeming for your beta key via facebook fan messaging tomorrow. That means that anyone who gets in as a fan in the next 12 hours or so will get a beta key as well. Again, thanks for the support and look forward to some great gaming this weekend!
Lenke til kommentar
Bli en fan på deres facebook side, da er du garantert en nøkkel.

http://www.facebook.com/heroesofnewerth

Just so all the fans know, we will send information about redeeming for your beta key via facebook fan messaging tomorrow. That means that anyone who gets in as a fan in the next 12 hours or so will get a beta key as well. Again, thanks for the support and look forward to some great gaming this weekend!

nicenice, da skal jeg bli fan der :)

Lenke til kommentar

Det er jo en beta for en grunn, de driver nok og ser om det oppstår noen feil når så mange mennesker tar i bruk chat serveren og fikser problemene som de oppstår B).

Xolan jeg får ikke sendt melding til deg, får en eller annen form for feil når jeg prøver å svare. Kontakter deg snart med detaljene.

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Det er jo en beta for en grunn, de driver nok og ser om det oppstår noen feil når så mange mennesker tar i bruk chat serveren og fikser problemene som de oppstår B).

Xolan jeg får ikke sendt melding til deg, får en eller annen form for feil når jeg prøver å svare. Kontakter deg snart med detaljene.

Hm, merkelig. Sendte deg eposten min i pm uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...