Bata Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 ALtså, Demigod er ikke utrolig dårlig, men supert har jeg vanskelig for å si at det er. LoL blir jo gratis på samme vis som Battlefield Heroes (microtransactions), noe som i mine øyne gjør at det taper seg litt. (folk villige til å betale mer enn andre vil ha fordeler...) Vet ikke hvordan dette spillet skal finansieres, men med tanke på hvordan de andre spillene fra S2 så er det vel nogenlunde det samme. Da er det faktisk Demigod i mine øyne som er det mest balanserte, på tross av at det lagger som et lite HELVETTE og items/builds er en smule ukompliserte på sitt vis. Kan ihvertfall si at jeg har lyst på en betanøkkel til dette spillet hvis det fremdeles deles ut i denne tråden og noen føler seg gavmilde. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Herregud begynner å bli så lei av scout. Helt talentløs hero. Kjøper ikke dette spillet her før han en fiksa. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Har 3 invites fortsatt, hvis noen trenger. Da har jeg gitt/reservert de jeg hadde. Endret 17. juli 2009 av oln Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Demigod er ikke akkurat ille, men det er ekstremt lite dybde i spillet så gikk veldig fort lei, dota/hon er jo i motsatt side av skalaen læringskurven er antagelig den største av alle spill jeg vet om, men når du endelig er noenlunde med på notene er det fantastisk stor variasjon og dybde i spillet. Når det gjelder LoL aner jeg ingenting om det, men microtransactions fungerer aldeles utmerket i Bf heroes. Det er minimalt med fordeler man egentlig kan skaffe seg med penger, ut ifra det jeg har hørt går LoL samme veien, så det burde ikke være noe problem. Angående scout (og andre agi carries med usynlighet) så er de ikke på langt nær så ille som man skal ha de til. Finnes mange måter å countere usynlighet på og dersom man gjør det, samt passer på så han ikke løper rundt og ganker overalt (sjelden han klarer å drepe en forsiktig/god spiller alene før veldig lategame) så er han ganske ufarlig. Synes madman er verre for han har latterlig movespeed i tillegg. Endret 16. juli 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mange måter å gjøre scout og andre stealth klasser ubrukelig, dere kan plassere ut wards i vannet og skogen, dette gjør at du oppdager hvis han prøver å snike seg på deg. Ha med deg dust hvis han skulle angripe, og be lagkameratene dine melde han savnet hvis han stikker av. Har dere pestilence på laget så er stealth klasser mer eller mindre ubrukelig. Hello my norwegian neighbours!Saw that you were discussion HoN! Just checking if anyone got a betakey over?to get some swedish competition! mail me at [email protected] Thanks! Nordmenn forstår svensk >.> Lenke til kommentar
Crushie Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mange måter å gjøre scout og andre stealth klasser ubrukelig, dere kan plassere ut wards i vannet og skogen, dette gjør at du oppdager hvis han prøver å snike seg på deg. Ha med deg dust hvis han skulle angripe, og be lagkameratene dine melde han savnet hvis han stikker av. Har dere pestilence på laget så er stealth klasser mer eller mindre ubrukelig. Hello my norwegian neighbours!Saw that you were discussion HoN! Just checking if anyone got a betakey over?to get some swedish competition! mail me at [email protected] Thanks! Nordmenn forstår svensk >.> Och engelska hoppas jag Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Ja, de eneste vi ikke forstår er dansker. Endret 16. juli 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Herregud begynner å bli så lei av scout. Helt talentløs hero. Kjøper ikke dette spillet her før han en fiksa. Scout er jo ingenting vs thunderbringer med lit mana og madman. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Alle heltene kan bli veldig dødelige så lenge de er i de rette hender. Scout er en type helt hvor man må passe på å ikke bli drept, han har ekstremt lite liv så det skulle bare mangle. Som de andre har sagt, sett ut wards og ha med deg dust of revelation i det Scout prøver å komme seg unna. Husker Vaenas spilte treet engang, ble en god del irriterende at han alltid gikk og gjemte seg i skogen, men det ble det fort slutt på da vi fikk tak i dust of revelation . Endret 16. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Tjonn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det kanskje noen som har laget en irc kanal så det hadde vært mulig å finne folk til å spille med i? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jepp, vi har en egen kanal for gamer.no, bli med i "gamer" kanalen på HoN. Ah, IRC kanal, såvidt jeg vet er det en som er oppe og går: #hon.no @ QuakeNet Link: http://irc.netsplit.de/channels/details.ph...mp;net=QuakeNet HoN har nå fått 10 000 fans på facebook, noe som betyr at alle de 10 000 får en beta invitasjon i mailen sin . Endret 16. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jaja, det er klart alle heroer er balansert, men grunnen til at jeg blir så frustret over scout er fordi det er en hero som det er veldig lett å drepe med, og det ender som regel opp med at noobs feeder han opp, og da blir han så imba at ingen kan drepe han. Men en ting de burde fikse opp med han er fade time på stealthen hans. Det skal være mulig å i allefall klare å fyre opp en silence eller stun før han rekker å stealthe igjen. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jaja, det er klart alle heroer er balansert, men grunnen til at jeg blir så frustret over scout er fordi det er en hero som det er veldig lett å drepe med, og det ender som regel opp med at noobs feeder han opp, og da blir han så imba at ingen kan drepe han. Men en ting de burde fikse opp med han er fade time på stealthen hans. Det skal være mulig å i allefall klare å fyre opp en silence eller stun før han rekker å stealthe igjen. Se hva det andre laget har. Ta med deg et øye, wards e.l. Fyren er jo sinnsykt squishy, så kjør prioritet på han som lag. Funker greit det. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som har en invitasjon til overs? Har spilt en del dota og liker den typen gameplay, så skulle gjerne ha prøvd dette spillet! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ETter å ha spilt et par runder i går ble jeg overbevist av grafikken, den har sjela til det originale DotA, MEN en annen ting spillet også har beholdt fra DotA er communityet, som da er en smule krasst mot nye spillere, en form for elitisme ute og går. Var uansett gøy på tross av at jeg ikke møtte noen nordmenn. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet hvilke porter man må opne i ruter for og kunne hoste i HoN? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ny patch er ute og går, maaaange nye funksjoner. Kommer på snart, om det er noen som vil spille! Noen som blir med å oversette spillet til norsk? Hvis vi får med et par er det en sak om noen timer, jeg vet at det er en beta, men vi kan gradvis oversette når nye funksjoner og slikt kommer. Interessert? Tråd for hvordan man oversetter: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=2841 Endret 17. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Evilleader ser ikke noe problem for at jeg ikke skal kunen være med på det. Stats er resetta nå da. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hjelper også gjerne til. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Supert! Skal se hva jeg kan få til i dag og kan sette opp en server via Notepad++ slik at alle kan bidra . Okey, nå har jeg alle filene klare, noen som har tips om hvor vi kan chatte privat og dele filer raskt? EDIT: Okey, da er FTP og Notepad++ koblet til serveren, jeg sender dere detaljene oln og Vaenas. Hvis det er noen flere som vil bidra, skriv det her eller PM meg. Endret 17. juli 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå