Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Blir med på å spille i kveld jeg men ikke rundt 21. da skal jeg i møte. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Blir såklart med på game kveld! Min tante og hennes barn kommer ca. kl 9 så ikke mellom ca. 9 og 12. Jeg skal på jobb i morgen også så ikke etter kl 1. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvilken hero liker dere best? Personlig foretrekker jeg Blood Hound og Pyroman utifra de få jeg har prøvd. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Scout, Thunderbringer, Madman, Wildman (heter kansje ikke det men det er han med bjørnen) og Moon queen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Scout, Thunderbringer, Madman, Wildman (heter kansje ikke det men det er han med bjørnen) og Moon queen. alle de heroene som er OP altså?... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Har alltid lurt på hva OP står for...... EDIT: er det overpowerd? Endret 8. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Burde kanskje ikke snakke altfor mye om detaljer her, er vel fortsatt closed beta. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hvis man laster ned spillet på en pc etter man har fått invite, er det da mulig og laste det ned på en annen pc etterpå?? Jepp, jeg gjør det akkurat nå. Til dere som har skrevet før i tråden og bedt om invite: Jeg har, send meg en PM med e-post og en biff så skal dere få. Gidder ikke saumfare tråden for å finne de av dere som ønsker invitasjon, send meg heller en PM! Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har noen beta keys nå, så PM meg med email. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Madman er patetisk endgame Ingenting slår han Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Madman er patetisk endgame Ingenting slår han Jo Accursed hvis man har spilt han bra, da klarer ikke madman å drepe han, samme klarer ikke accursed egentlig å drepe han heller... Lenke til kommentar
Mingdynasty Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) - Endret 26. mars 2015 av Mingdynasty Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Feil, Acursed har ikke sjangs når han er stunned helt til han dør... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Feil, Acursed har ikke sjangs når han er stunned helt til han dør... Når Accursed har full regen og alt som det skal så dør han ikke... Han fyller opp livet raskere enn noen klarer å ta fra han. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men det er uansett Madman som vinner, for det er han som står i slår! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Poenget er at Accursed dør ikke, det gjør ikke madman heller fordi han stunner accursed. Altså i en sånn situasjon trengs det flere folk for å ta dem ut. Men seff madman eier alle når han har alle itemsa sine. I dag fikk jeg beskjed om å ikke velge madman siden da ville vi eid det andre laget for mye. De ba meg faktisk velge electrican fordi da ville det bli gjevnt, greit tenker jeg. Aldri prøvd fyren før men, en gang må bli den første, endte opp med at vi ble eid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hater å bli kalt noob^^, men det skjer bare ferre og ferre ganger!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fantastisk spill må jeg si, en del balanseringer som må til, men uansett virkelig stilig. Så sant utviklerene ikke ødelegger spillet med mikrotransaksjoner eller månedsbetaling så blir dette et garantert kjøp fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå