Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som blir med på å spille? Er hjemme fra jobb å trenger noe å gjøre i den neste timen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kommer meg på nå jeg. Skal bare en tur på toan først. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Beklager, kom nå hjem og fant ut at nettet er nede . Var en eller annen form for lynnedslag ved sentralen, så derfor har jeg ikke nett før mot slutten av uka eller tidlig neste uke . Jeg har 9 invitasjoner, de 9 første som svarer med mailen sin får sendt invitasjon når jeg får internett elelr tar en tur innom denne nettkafeen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kan du oppdatere førstepost med den listen jeg skrev for noen sider tilbake? (den som har navnene til de fleste som spiller HoN her på gamer.no) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som kan forklare hva slags spill det er? Akkurat som Savage 2? Fant ikke mye info om spillet. Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Noen som kan forklare hva slags spill det er? Akkurat som Savage 2? Fant ikke mye info om spillet. Samme univers som Savage 2, men spillet er nærmest en karbonkopi av Wc3 modden; DotA. En slags standalone versjon av DotA som gir det friheten det trenger for å bli et ordentlig dataspill og esport. De kaller vel sjangeren Multiplayer Online Battle Arena, MOBA. Endret 7. juli 2009 av Kaigero Lenke til kommentar
Mournous Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette spillet ser jo helt rått ut, sitter her å håper på invites fra noen. Skulle det være noen som har så plz send meg jeg elsker dota og er ett stort fan . Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Høres spennende ut, hvis noen har lyst til å sende en invite denne veien så hadde det vært hyggelig. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Lol, feilpostet! Endret 7. juli 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
h_var Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Finnes ingen biler i dette spillet enda, så vi gir eff i om de har skademodell eller ikke. Lenke til kommentar
Feilparkert Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spiller DotA aktivt, hadde blitt spennende å fått prøvd dette. Tar med glede imot en invite hvis noen har en øverflødig en. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Høres spennende ut, hvis noen har lyst til å sende en invite denne veien så hadde det vært hyggelig. Send meg e-mail adressen din så skal du få en. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da er jeg å finne online har invites igjen så er bare å spørre. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Navn ingame: Bruktbilen Hadde vært fint med en oppdatert liste i førsteposten. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde vert fint om du oppdaterte førstepost med: personer uten invite, brukernavn, channel og ventrilo servere info Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Til NerdRage: Jeg beklager at vi ikke var med 100% på gamen din i går, men pga. en feil på linja, ble jeg og kompisen min konstant disconnecta, så til slutt fikk ikke han muligheten til å reconnecte. Feilen ble fiksa i dag, men om du fortsatt skal ha bannlist på oss, er det fair-enough, da jeg vet hvor irriterende det er når folk forsvinner fra gamene man spiller. Men vit at det ikke var med vilje, for jeg hater leavers selv. ellers, blir det gamer game i kveld eller folkens? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 EvilLeader har internettproblemer elsn. så han kan ikke oppdatere førstepost, så vi får holde oss til å forklare hver enkelt bruker at de skal joine gamer.no channelen (går det egentlig ann å sette en channel som favoritt eller noe, sånn at man slipper å joine den hver gang man logger på?) og fortelle dem IP'en til ventrilo serveren. Vi må huske på at det er eSkills eller exezic eller noen av de folka der som har ventrilo serveren, så vi burde kanskje spørre dem først før det kommer en flom av folk inn og bruker den. Lenke til kommentar
Feilparkert Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Da må jeg få takke Vaenas en gang til for invite, og i tillegg annonsere at jeg fikk laget konto tidligt nok til å få en ny batch med invites. Har 3(Les; 9 ettersom 2 kompiser ble inviter av en hyggelig sjel jeg spurte i HoN) ledige invites, vanskelig å se hvilken som ikke har fått invites av tidligere postere, så bare responder på ny hvis du trenger. Endret 8. juli 2009 av Apathy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå