prohjort Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Spiller mye dota og er Admin på europas største inhouse league. Tar gjerne imot en beta key =) Lenke til kommentar
Oz370_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Legg til Oz på den lista. Må desverre dra på en ukes ferie i morgen da :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 håper at jeg kan få en invite, har spilt litt DotA på wc3 i det siste(fant ut for noen uker siden hva det var) så dette så og hørtes jo utrolig gøy ut Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 -snip- Legg til meg på den listen. Må forresten takke NerdRage som ga meg en invite. :-) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 no problemo, har 2 invites til tror jeg.. 6/8 Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Takk til NerdRage for invite.. IKKE så mye takk til Lynnedslagene på fredag ><.. så blir en stund til jeg får testa detta ut (par dager til jeg får ny router) ... cant wait though Endret 6. juli 2009 av Silverlife Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir det et gamer-game i kveld eller? Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kast gjerne en invite hitover =) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har tenkt til å spille ikveld hvis jeg får internett på den nye pcen! Lenke til kommentar
fjellkua Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 HeI! Lille broren min har så immari lyst å spille HoN. Han har vært på rommet mitt i flere timer, i løpet av det siste døgnet. (Begynner å bli passe irr) Hver så snill å send en ekstra key! Email: [email protected] Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er med på en gamer-game eller to i kveld Lenke til kommentar
MrAnderzen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg vil veldig gjerne motta en invite. Jeg elsker spill i sjangeren DotA og gleder meg til å motta en key/invite... hvis jeg får en da Email: [email protected] Endret 6. juli 2009 av MrAnderzen Lenke til kommentar
Abbadon Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde vært nice med en betakey, har spillt dota en god del og hon er jo som jeg har forstått laget av samme crewet? Icefrog/pendragon. Anyways, om du har en betakey så tar jeg den gjerne imot =P email: [email protected] takker på forhånd ^^:; Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dere som har sendt meg spørsmål om invite: Har dere ikke fått av noen andre skal dere få av meg, jeg må bare få nett på den nye pc'en først. Sorry for 0 svar! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som har lyst til å spille en match? Lenke til kommentar
MrAnderzen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dere som har sendt meg spørsmål om invite: Har dere ikke fått av noen andre skal dere få av meg, jeg må bare få nett på den nye pc'en først. Sorry for 0 svar! Jeg vil veldig gjerne motta en invite! Kan du vær så snill sende en invite til [email protected], på forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hvis man laster ned spillet på en pc etter man har fått invite, er det da mulig og laste det ned på en annen pc etterpå?? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis ikke, så kan du vel alltids kopiere filen du fikk laste ned over på en minnebrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå