modesty_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Noen som vil gi meg en invite? hadde vært kjempe snilt:) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det virker sånn, men det er bare positivt Så lenge de blir her og bidrar ja. Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Viste ikke at gamer.no hadde et forum engang jeg:P selv var jeg bare og sjekket nyheter vær dag! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jo velkommen til forumet. Og som jeg sa til en eller annen her istad, så gir jeg ikke ut invitasjoner til folk som nettopp joinet med 0 i postcount som bare viser til at de ikke har bidratt på noen som helst måte til forumet. Altså gamer communityet. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Ser fram til å spille en del games ikveld folkens! Er fyllesjuk så orker ikke ut xD Pokker! Skal ut ikveld Ble så jeg fro på fylla selv xD Esit: gaming på gang da tøser? Endret 5. juli 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 gidd frist da:P satan har lyst og spille jeg og, virker dritbra! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nei sitter hos naboen jeg. Han spiller fallout 3 og jeg sitter bare her. Han måtte ha noen der for at han skulle kunne være alene hjemme i helga... Så ble ikke noen ting denne helga for meg. Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 haha "barnepassing" sur jobb. dra og spill litt med han, det er jo dritbra ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Han er like gammel som meg, det er det som er tragisk. Lenke til kommentar
tiKiw0w Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er ivrig DotA spiller og føler bare at jeg MÅ prøve dette spillet! Er du en av de som har igjen en betakey kan du med glede gi den bort til meg:D Lenke til kommentar
lobstar Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå sitter hele gjengen på vten og spiller hon ;( må sitte å høre på siden jeg ikke har fått tak i det ennå satan jeg har lyst på invite! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jaja det er jo klart Atsjonas Noen items som er bra bortsett fra den grønne hjelmen de boots of agi/str/intel ? EDIT: Så ikke at det hadde kommet ny side men du vet hva jeg sikter til. Endret 5. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
modesty_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hadde vært super snilt hvis noen kunne sendt meg en invite. hadde vært så utrolig kult. alle snakker om det og nesten alle har beta key, og jeg har så lyst til å spille med de. noen som har en invite? send meg mail på [email protected] hvis du har. skal for evig forgude deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg kommer hjem imorgen kl 4 tror jeg, da er jeg gansle sikker på at jeg har 3 invites å gi bort. Edit: Caron Labster og Modesty har fått av meg Endret 5. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
modesty_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk!! <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Værsågod det viste seg at jeg har nå brukt 5 av 11 invites, så jeg har fler. Lenke til kommentar
Oberzten Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 kødder du, nå er jeg jo nesten den eneste som ikke har! hadde vært kjempe snilt hvis jeg også får gleden av å prøve HoN! :): send mail til [email protected] hvis du er litt julenisse i dag! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hm.. Merkelig at det kommer helt nye folk og spør. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Alle vil ha heroes of newerth invite vedder jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå