Xolan_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har invites selv. Ønsker å gi tilbake noen til de som opprinnelig delte, dersom de selv er tomme og har noen venner de ønsker med i betaen. Men for all del send en pm med epost om du/dere ønsker en invite Minner igjen om streng NDA. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg tror Backstabber har veldig lyst på en invite. Virker iallefall sånn utifra innleggene hans i denne tråden Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hvis dere har en invite til overs, har jeg veldig lyst på en. spillet høres veldig kult ut :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sånn, da laster jeg omsider ned spillet! Brukernavnet mitt er AltF4 Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vet jeg har lest om dette et eller annet sted før...ser lovende ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Etter hver eneste match jeg spiller sittet jeg igjen med følelsen "Fy søren, dette er dritgøy!" Jeg anbefaler ALLE å prøve dette spillet, det er bare genialt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har 6 invites, send pm med e-post adresse og 1000 kroner så får du! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) De jeg har som "buddy's" på HoN nå er: (jeg tror det er alle som har fått invite til nå) Wrathmont Xolan ALT_F4 Obs! ALT_F4 var visst en annen person, han som er på forumet heter AltF4 på HoN! Atsjonas BanaN Cerandin evilleader Gvendal Undesired Kidnet NerdRage Krissroed Vaenas Backstabber Villanden Rekviem og så er det meg - Error Norske folk som ikke er på gamer.no Acemore - Har sagt at han blir med på gamer.no snart. eSkills Hermanz Imperiorus Hirack Det kommer 4-5 stykker til på denne listen. Jeg skal bare spørre om det er greit at de blir adda av alle her på gamer først Edit: Har oppdatert noen ganger. Siterer meg selv. Er det noen her på gamer jeg ikke har listet opp nå? (Det er det sikkert.) Kan dere sende meg en PM? Jeg har selv 17 stykker på min "Buddy-list." Alle er norske. Har lagt til en del folk til nå. Endret 3. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Mekke et game kl 23:00 da?!? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 De jeg har som "buddy's" på HoN nå er: (jeg tror det er alle som har fått invite til nå) Wrathmont Xolan ALT_F4 Obs! ALT_F4 var visst en annen person, han som er på forumet heter AltF4 på HoN! Atsjonas BanaN Cerandin evilleader Gvendal Undesired Kidnet NerdRage Krissroed og så er det meg - Error Norske folk som ikke er på gamer.no Acemore - Har sagt at han blir med på gamer.no snart. eSkills Det kommer 4-5 stykker til på denne listen. Jeg skal bare spørre om det er greit at de blir adda av alle her på gamer først Edit: Har oppdatert noen ganger. Siterer meg selv. Er det noen her på gamer jeg ikke har listet opp nå? (Det er det sikkert.) Kan dere sende meg en PM? Jeg har selv 17 stykker på min "Buddy-list." Alle er norske. Du mangler meg der... Men si ifra om vi skal spille så kommer jeg på. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da er jeg med, laster ned nå! Heter Backstabber. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Legg til meg også. Villanden. edit: hadde vært kult med en navneliste i førstepost. Endret 2. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trådstarter (EvilLeader) er borte til fredag, imorgen, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Blir det game nå? EDIT: n00b spørsmål: hvordan legger men til venner og hvordan chatter man ingame? EDOT:ingame chat var enter... Endret 3. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvis noen har en invite til overs tar jeg gjerne imot. EDIT: Takk for invite. Endret 5. juli 2009 av oln Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Woho! Det har kommet støtte for MAC i HoN. Da kan jeg være med i helgen, pga at PCen min står på et rom som for øyeblikket er gjesterom. Jippi Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Flere norske folk : meg (rekviem), hermanz, imperiorus og hirack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå