Kidnet Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå har jeg downloade HoN på nyt pc, men jeg får opp en feilmelding opp når jeg starter det :S Noe med Chost::Init () masse greier. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som har en invite til overs ? Hadde blitt utrolig takknemlig Lenke til kommentar
oophus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå har jeg downloade HoN på nyt pc, men jeg får opp en feilmelding opp når jeg starter det :SNoe med Chost::Init () masse greier. Har du sjekket beta forumet? Sikkert flere som har fått samme problem. Søk først der for å se om noen har funnet en løsning på det. Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som har en invite til overs ? Hadde blitt utrolig takknemlig Ta og send meg emailen din i PM. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nett vært på jobb i 3 timer nuh! Hva skjer? geimtime? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Noen som har en invite til overs ? Hadde blitt utrolig takknemlig Ta og send meg emailen din i PM. OML no! Nå har jeg stått i kø i 3 dager o.O Det tar helt seriøst på min psykiske helse, som dere sikkert har meket.... Værsåsnill og send meg invite, jeg ville ha kommet på intensiven pga. geledesrus. Beklager all masing! Endret 1. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som har en invite til overs ? Hadde blitt utrolig takknemlig Ta og send meg emailen din i PM. OML no! Nå har jeg stått i kø i 3 dager o.O Det tar helt seriøst på min sykiske helse, som dere sikkert har meket.... Værsåsnill og send meg invite, jeg ville ha kommet på intensiven pga. geledesrus. Beklager all masing! Send meg mailen din i pm! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Lol, står nå i en butikk og surfer, har ikke PC her ved Sørlandet (ferie), kommer hjem til sndag! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som har en invite til overs ? Hadde blitt utrolig takknemlig Ta og send meg emailen din i PM. PM sendt. Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er borte antagelighvis til neste fredag. Etter det, da skal jeg feire at jeg har fått ny pc og spille til langt på natt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som blir med på en match? Lenke til kommentar
anonymnerd Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 #hon.no @ Quakenet hvis dere vil samles om å lage games, hadde nettopp 4 ti-manns norske gathers, koos games - vi er rundt 30 stk. så langt i betaen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 dere må huske å ha Brukernavnet deres ingame som navn på irc hvis dere joiner kanalen though Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har 2 beta-keys å gi bort... Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kommer på #hon.no og spiller hele dagen hvis jeg er heldig nok til å få en key av LeChuck eller en annen vennlig sjel Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Glem det! Endret 2. juli 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Der fikk jeg 6 inviter Send PM/m email så får dere invites. Jeg editer posten når/hvis jeg er tom Endret 2. juli 2009 av Fenix Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 noen snille sjeler som har invites? Har lyst å teste dette i helga.. er evig dota fan! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Har 0 invites igjen Endret 3. juli 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå