ckyfanboy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg er veldig usikker på om noen i det hele tatt har hørt om spillet. Det overrasker meg nok ikke hvis du ikke har hørt om det, men det er nok på tide at du blir klar over spillet med flere hundretusen testere og med over 1 million kamper spilt på forholdsvis veldig kort tid, er dette en milepæl! For mer informasjon kan du besøke hjemmesiden deres, spillet er egentlig DotA, bare på steroider og har selvfølgelig med tillatelse fra Icefrog. Hjemmeside: http://www.heroesofnewerth.com Facebook: http://www.facebook.com/pages/Heroes-of-Newerth/63037549101 Norsk HoN community: http://www.hon-norge.net For å få invitasjon må du enten ha venner som er med i betaen, eller bli "fan" på Facebook, de har til tider konkurranser på invitasjoner . Kan bare si at spillet er overraskende bra, dere vil bli sjokkert i positiv retning. Er bare å sjekke invitasjonstråden hvis du trenger invitasjon! Jeg har aldri prøvd Warcraft 3 eller "DotA" før, så dette var en helt ny sjanger for meg, veldig gøy! NDA har offisielt blitt løftet, det er nå lov til å snakke og dele informasjon om spillet, fritt! Media: Hvem venter i spenning? Om jeg har fått med meg rett, skal ikke open beta være altfor lang unna. S2Games har virkelig lært leksa ved denne tittelen, alt fungerer veldig bra. Og før noen sier at det er en DotA rip-off, hold kommentarene til dere selv, hvis og kanskje når dere kommer inn, så vil dere forstå. Invitasjoner! For invitasjon kan du gå sjekke denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6321 Spillere Skjul Norske folk som er på Gamer.no Atsjonas BanaN Gvendal Undesired Kidnet Krissroed Rekviem Oophus Oln Oz Tomf Fersken Bruktbilen Apathy jokky mayaman Toeblast b0nde Djrabbit Webbiz Isvarmt PantZman Stifi AltF4 Noy mAKKEH fela Bulletfeed Norske folk som ikke er på Gamer.no Acemore - Har sagt at han blir med på gamer.no snart. eSkills Hermanz Imperiorus Hirack Vihn Mauu Kulnar Exezic Altaks NilsOllum Darkwork SHB Raan GTAMann Takk til Error for lista! Gamer.no clan - bli med du også! Interessert i å bli med i Gamer.no clanen? Alle nordmenn er velkomne, bli med i Gamer kanalen (se over) eller skriv her, så får du invitasjon fortløpende! Klanen heter Non Plus Ultra og alle nordmenn er velkommen! Norsk HoN Community: Norges aller første og største HoN community finner du på: http://www.hon-norge.net HoN IRC: #hon.no på irc.quakenet.org Privat Ventrilo IP: vent16.gameservers.comPort: 4461 Passord: banan Endret 3. september 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ser jo unektelig interessant ut dette, men dersom et spill skal utfordre dota må det jo gjøre det meste dota har enda bedre, og det kan jeg vanskelig se for meg hvordan de skal få til (i hvertfall for min del). Holder øynene åpne for dette, men har det ikke travelt ettersom jeg stortrives med dota og er lenge til jeg har spilt meg lei på alle heroene der. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hva om jeg gir deg et hint? Spillet bygger på å forbedre irritasjonsmomentene DotA hadde og kan ved å røpe at de straffer folk som stikker av fra spill og gir deg 5 minutter til å rekoble deg til spillet, dette er bare en liten del av de mange funksjoner som spillet tilbyr og flere kommer, vent og se . Kanskje jeg sa FOR mye nå? EDIT: Er en konkurranse pågående, de tilbyr HoN beta keys: http://mobagamers.com/ Endret 18. juni 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva om jeg gir deg et hint? Spillet bygger på å forbedre irritasjonsmomentene DotA hadde og kan ved å røpe at de straffer folk som stikker av fra spill og gir deg 5 minutter til å rekoble deg til spillet, dette er bare en liten del av de mange funksjoner som spillet tilbyr og flere kommer, vent og se . Kanskje jeg sa FOR mye nå? EDIT: Er en konkurranse pågående, de tilbyr HoN beta keys: http://mobagamers.com/ Dersom de får inn mangfoldet (heroes/skills/items) fra dota og legger til funskjonaliteter som nevnt her blir det en umiddelbar hit for min del. Får kanskje legge inn en post til konkurransen der senere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Newerth.. som i savage spillene? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, det er i samme verden. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Kanskje Gamer.no kunne godsnakket seg med S2Games og kanskje i fremtiden få 100 beta nøkler? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Invitasjoner! Jeg har 2 invitasjoner å gi vekk, de to første som gir meg en grunn til å bli invitert, får invitasjon . Kom igjen folkens, trenger ikke mange ord, vil bare forsikre meg om at de eventuelle personene er interessert i spillet og sjangeren! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kan jeg få en? Elsker den sjangeren! Edit: Gameplayet så jo helt herlig ut! :o Endret 26. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dette spillet ser utrolig fett ut og jeg tar gjerne imot en invite Dette ser virkelig ut som et spill for meg og jeg har satt av hele helgen til å spille. Jeg innrømmer at jeg ikke har spilt DOTA før, men jeg viste ikke om denne sjangeren før du presenterte den her. Å jeg har vist gått glipp av noe stort Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Da var begge invitasjonene gitt vekk, PM meg med deres e-mail folkens, så sender jeg ! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ahh, elsker spill av typen AOS. Begge Savage spillene var ganske gode iallefall siden de la til to så kule sjangre. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Da er invite sendt til Gvendal, venter på Atsjonas . Jepp, føler at dette er det mest polerte spillet de noen gang har lansert . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Sånn da har jeg sendt Endret 26. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da har jeg fått spilt en times tid, og en kamp. Det spillet var rett og slett herlig! Noe av det beste jeg har spilt iår! Selv om jeg ikke fikk det til i det hele tatt på starten, og fikk regelrett kjeft, var det lvl systemet og heroene å velge mellom helt fantastisk. Kommer til å spille betaen MYE. Takk gud og aper for at det er sommerferie! JAA <3 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Helt enig! Dette spillet var konge Har fortsatt mye å lære, men går bedre nå. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Omg dette må testes Ser shiiit fett ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da har jeg spilt det i enda et par timer. Jeg møtte på en hyggelig fyr som faktisk var villig til å avse en time for å opplære meg - uten at jeg spurte. Så nå er jeg erfaringer rikere, og det blir et mer og mer morsomt spill. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg har nå spilt èn kamp med Gvendal og det var veldig morsomt . Morsomt at vi klarte å vinne den og, gjør hele situasjonen så mye bedre. Kanskje vi kan samles en gang og spille private kamper. Jeg pleier som oftest å spille sammen med venner i og med at det blir litt røft å spille public til tider, venter heller til matchmaking og ranking systemet er på plass, da blir det fett. Nye personer til sjangeren (inkl. meg har hatt det tøft i public kamper), mange flere features er på vei, spillet er jo fortsatt i ganske tidlig lukket beta fase, men ser ut til at de gir vekk mange invitasjoner og bygger heller opp antall spillere til de når et punkt hvor de vil slippe inn 'alle sammen', med andre ord...åpen beta. Det er så mange funksjoner og ting som kommer og som allerede er her som jeg dessverre ikke kan røpe, kjipt..jeg vet . Jeg kommer til å annonsere flere invitasjoner så fort jeg får tak i flere . Endret 27. juni 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Heter forresten Atsjonas, hvis dere har lyst til å adde meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå