mcgroven Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Realtime Worlds føler seg oversett. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dumt at Realtime ikke får lage oppfølgeren, men de er vel opptatt med APB så da hadde det vel bare tatt enda lenger tid. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette låter ikke bra..... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Og jeg som gledet meg til Crackdown 2... Dette blir jo det samme som at Smart skulle ha begynt å lage BMW'er... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva er egentlig problemet her? Vi vet jo ikke hvor mange som fortsatt jobber hos Realtime av de som originalt jobbet på Crackdown. Ei heller vet vi hvor mange det er hos den nye utvikleren som jobbet på Crackdown. Regner med det er flere årsaker til at Microsoft har valgt en "ny" utvikler. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Realtime Worlds får heller lage noe ala Crackdown til PS3 da vettu Lov å håpe... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Regner med det er flere årsaker til at Microsoft har valgt en "ny" utvikler. Som jeg skrev i en annen tråd: Microsoft var for treige med å spørre Realtime Worlds om å lage en oppfølger til Crackdown. Da MS endelig ville lage Crackdown 2 var Realtime godt igang med å utvikle APB. Personlig tror jeg at han er mer misfornøyd med studioet MS har valgt til å gjøre jobben. Ruffian games holder til i samme by(Dundee) som Realtime Worlds. De produserer også samme typer spill. Det er selvsagt umulig å vite hvilken effekt det har på rekrutteringen av utviklere, men det hjelper iallefall ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Og jeg som gledet meg til Crackdown 2... Dette blir jo det samme som at Smart skulle ha begynt å lage BMW'er... Hvis du heller tenker på utviklerene som en gruppe mennesker på, la oss si 20 mennesker, og 5 av disse menenskene får jobbe med oppfølgeren, så er det ikke helt det samme som at Smart begynner med BMW. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Okei, da. Men det var bare et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå