TST Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva skjer når skytespill og rollespill møtes i en verden lagt øde av sykdom og krig? Les hele saken Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette virker jo nesten som et plagiat av Fallout, bare som en MMO, etter min mening. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Spillerne vil heller ikke være i stand til å ta utstyr fra hverandre hvis de dreper andre spillere i kamp, for utviklerne mener det vil bli en for stor straff og vil heller oppfordre så mange som mulig til å delta pvp i stedet for å kvie seg. Meh! Dette drepte mye av min interesse. Dessuten vil jeg ha skikkelig fysikk i MMORPGer. Miljøene virket også altfor kjedelige og stive. Har ikke troen på dette, Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Dette virker jo nesten som et plagiat av Fallout, bare som en MMO, etter min mening. Uh... En post-apokalyptisk verden er ikke noe som ble funnet opp med Fallout. Historier satt til denne type verden har eksistert lenge. Endret 18. juni 2009 av Jesusball Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 En post-apokalyptisk verden som ikke er basert på et alternativt univers som i perioden før apokalypsen skiller seg så radikalt fra vårt som det Fallouts gjør, kan nok være spennende. Men lawd, så trøtt jeg er av MMO-sjangeren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mulig jeg kommer til å spille det i håp om å møte på Barcelonas Daniel Alves' karakter: Skjul Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette virker jo nesten som et plagiat av Fallout, bare som en MMO, etter min mening. Uh... En post-apokalyptisk verden er ikke noe som ble funnet opp med Fallout. Historier satt til denne type verden har eksistert lenge. Greit nok det, men begge er satt i et post-apokalyptisk USA et par hundre år fra nå i etterkant av en atomkrig. Så jeg tenkte på litt mer enn at det bare er en post-apokalyptisk setting når jeg skrev det. Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fin artikkel TST, gleder meg til å følge med på fortsettelsen. ...om dette kommer til å fungere er en helt annen sak, men vi trenger absolutt nytt blod og inovasjon i MMO sjangeren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Fin artikkel TST, gleder meg til å følge med på fortsettelsen. Presisering: Artikkelen er skrevet av Tor Egil Andersen. Jeg har kun opprettet forumtråden. Men flott at du likte den :-) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Kjøretøy kommer til å bli morsomt i et MMO. Hvordan de planlegger å løse de mange problemene, er en annen sak. Skal alle bli truffet av bilen, hvis man blir kjørt på, eller kjører man bare gjennom venner, som på Wow? Virker som dette kan bli en fin artikkelserie, det er mange spennende MMO-er som skal på banen de neste årene. Gleder meg til dere analyserer APB og TOR, og jeg håper dere er like grundige og gode som dere var i denne analysen : ) Endret 18. juni 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Likte denne, ser frem til flere analyser Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 På tide med post apokalypse utanfor USA spør du meg. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Beta stress testy for de som har fileplanet konto i morgen(tirsdag). Så da får man mulighet til å skaffe seg et førsteinntrykk. Men så var det PvP uten straff da... EVE klarer jo dette fint, så da må det jo være mulig for andre å kopiere dette. Var det ikke snakk om kloner og sånt her? Bare å forsikre utstyret sitt så har man et gull system Endret 22. juni 2009 av Toeblast Lenke til kommentar
Hole_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Laster ned Fallen Earth Stress Test nå. Kan jo bli bra dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå