Gå til innhold

Her er Norges raskeste bredbånd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hver gang jeg prøver å bruke java-testen deres blir jeg møtt av dette bildet, og ingen endring. Kanskje noe å se på? :)

436587.jpeg

Samme problem her. Prøvd MANGE ganger, men funker aldri. Prøvd forskjellige nettlesere, maskiner og nettverk til og med. Aldri fått det til å funke.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Funker fint hos meg. Jeg bruker akkurat nå Opera i Linux, men har også testet med Opera i Windows uten problemer. Det kan jo være java-versjonene deres som er utdaterte.

Edit: Jeg var nok litt snar nå. Jeg får den blå søylen til å bevege seg, men den begynner bare på nytt hele tiden uten at det skjer noe mer. Men jeg vet det har funka hos meg før.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Fikk 11572 kbps på nettverket hjemme, utrolig nok har sperringen forsvunnet på nettet og jeg har derfor tilgang til hele 11mbit på det trådløse, tidligere 2-3 mbit. Vi skal vel egentlig ha hele 20mbit men vi bor et stykke unna sentralen.

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger! Setter stor pris på at dere sier i fra på denne måten når noe ikke virker.

Java-testen vil være mye mer nøyaktig enn den vanlige Javascript-baserte testen fordi den er bedre til å ta tiden på overføringen. I Javascript er det vanskeligere å måle fordi nettleserne måler tidtakingen forskjellig :-(

Lenke til kommentar

Denne testen er overhodet ikke pålitelig på hastigheter over ca. 6Mbit. Prøv heller tptest.se som gir vesentlig bedre målinger.

Lenke til kommentar
Gjest Snuble

Tok noen tester på speedometeret det viste noe over 3.5 Mb. linje, tok testen fra WWW.TPTEST.SE som er et godkjent referanse pungt og fikk 6.63 Mb, så her er noe forskjelligt ja

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...