Gå til innhold

Sterk og bra vifte til xp2500 barton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gått for vannkjøling....Anbefaler Asetek Waterchill. Kan kjøpes hos www.3dfxcool.no for rundt 1500 kr.

I signaturen står det XP2500 @ 2,5 Ghz, og du vil klokke den til 2,2-2,3 ? Mener du at du kjører XP2500 @ original hastighet (1833mhz) ?

Lenke til kommentar
Ville gått for vannkjøling....Anbefaler Asetek Waterchill. Kan kjøpes hos www.3dfxcool.no for rundt 1500 kr.

I signaturen står det XP2500 @ 2,5 Ghz, og du vil klokke den til 2,2-2,3 ? Mener du at du kjører XP2500 @ original hastighet (1833mhz) ?

Brant opp prosessoren for 1,5 uke siden, har ikke oppdatert signatur. Kjørte 13x195 @ 2535 Mhz, fungerte helt fint (Noe bugs var det), men plutselig så mista Cpun helt kraften, i sisoft sandra fikk jeg litt under 1k i FBU, så sendte den inn igjen og fikk ny på garanti. Ganske sikker på at det var OC som fuck den...

Da hadde jeg ei 3dfx vifte.. men den kjøte ikke nok, cpun lå vel på rundt 58 grader ved 70% belastning. Så vil ha ei litt bedre ei nå.

Lenke til kommentar
jeg er ute etter å overklokken min barton temmelig mye.. hvilken vifte burde jeg ha da ?? Sikter til 2.2 2.3 ghz...

Får jeg anbefale en Thermalright SLK-800?

499,- uten vifte på microplex.no.

så kan du fritt velge vifte selv etter hvilken støy du orker ;) Burde ikke ta noe særlig under 40 CFM iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...