Gå til innhold

Test: HTC Magic – smartmobil for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest So what?

Har det stort å si hvor stort minnekort som følger med? Selv foretrekker jeg at det IKKE følger med minnekort så jeg kan velge selv. Og så slipper jeg en drøss med "små" minnekort liggende i skuffen. Jeg har sikkert 20 2Gb kort og 10 4Gb kort liggende i en skuff og slenge nå. Noe som er totalt ubrukelig for en som faktisk trenger 16Gb.

Et 2Gb minnekort koster under hundrelappen. Jeg gleder meg stort til produsentene driter i tilbehør i esken og lar kunden selv konfigurere ut i fra behov. Da kunne prisen på selve apparatet også gått noe ned. En som f.eks kjøper seg en ny W-telefon fra SE trenger jo strengt tatt ikke datakabel/headsett osv på nytt da de har det fra før. Og en lader trenger også de færreste og få en ny av. Gjenbruk er en GOD ting folkens!

:)

Lenke til kommentar

Fikk tlf igår og var veldig spent! Solid bygget, bra respons på touch screen, og mange utvidelsesmuligheter i form av apps og skins å få tak i via Android Market. Integreringen med Google tjenester er veldig bra, og en av grunnene til at jeg kjøpte. Den har høy gadgetfaktor, men jeg vil NEPPE kalle den for genial! Å søke opp kontakter, taste raske meldinger og mail, drive filbehandling og koble opp i WLAN for overføring av media er rett og slett deprimerende. Telefonen går tilbake til butikk på angrerett idag. Flott for posørene, og Linux-entusiastene vil sikkert more seg med å tøyse rundt med OS'et som root-brukere. Men noen praktisk smartphone a la S60 v3 er den ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Fredrik

"Blant annet kan du ikke trykke på lenker som er skrevet inn i teksten. "

 

Jo det kan man, både vanlige URLer og Linker kan man trykke på så åpner den seg i browseren

 

"Leseren støtter heller ikke push, så du må definere hvor ofte telefonen skal sjekke postkassen din. Hyppigste intervall er 30 minutter."

 

Stemmer heller ikke, du kan stille helt ned i 5 minutter samt "As they arrive" noe jeg tolker som push

 

http://img.der.se/index.php?mode=show&id=105

Lenke til kommentar
Gjest Mysticon
trykkfølsom skjerm, 3,2 megapiksler kamera, og et minnekort på 8GB. Materialene som er valgt er ikke videre eksklusive, men chassis og skjerm i plast.

 

Hvor feil kan man ta? skjermen er ikke i plast, det er 2gb minne som følger med og ikke 8gb. Dette var min første titt på mobilen.no og var litt skuffende. får også følelsen av wall of text her. alt for få bilder.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...