Gå til innhold

Nå kan du få iPhone 3.0 gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg som venter på at iTunes 8.2 skal innstalleres.. Man må jo selvfølgelig ha den. Tar jo liksom ikke litt lang tid å laste ned med verdens dårligeste linje..

Lenke til kommentar

Atsjonas, først må du ha iTunes på 70-80megs og deretter selve firmwaren på et par hundre. Ville kanskje drøyd til jeg var på en sprekere linje?

 

Når det gjelder deg, Chris-.-, så har vel ikke Apple driti seg ut på noen måte. iPoden din blir ikke dårligere bare fordi du ikke kan avse noen kroner til ny programvare - det er bare du som ikke har lyst nok på de nye mulighetene.

Lenke til kommentar
Gjest Øivind

@Chris-.-

 

Du må ikke betale for å oppdatere iPoden din. Du må derimot betale for å oppgradere den. Oppdateringer til 1.1.x og 2.2.x vil du fortsatt få gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Reidar

Dårlig overskrift. "Slik får du iPhone 3.0 gratis", får det til å høres ut som noe du egentlig må betale for, men moblien.no vet hvordan man kan unngå det... Dessuten kobler man ikke telefonen til maskinen via "USB-nøkkelen". Man bruker den vanlige USB-kabelen :-)

Lenke til kommentar
Dårlig overskrift. "Slik får du iPhone 3.0 gratis", får det til å høres ut som noe du egentlig må betale for, men moblien.no vet hvordan man kan unngå det... Dessuten kobler man ikke telefonen til maskinen via "USB-nøkkelen". Man bruker den vanlige USB-kabelen :-)

 

Hehe, du har selvsagt helt rett. En liten tabbe det der :) Har rettet det opp nå. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Gjest Chris

Laland, jeg er altså en 15 år gammel gutt som ikke har noen muligheter for å bruke bankkortet mitt på nett. Så klart jeg vil ha 3.0 men det er ikke så lett for meg.

 

Men jaja, enkelt å komme seg rundt betalingen anyways.. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Realisten

"Bruk telefonen som modem"

 

Ikke hvis du har Netcom, de har nemlig sperret for denne muligheten for sine kunder som benytter iPhone 3G.

 

Eneste måten å få det på da blir på uoffisielt vis, dvs ved å hacke telefonen. Eller ved å skifte operatør.

 

Har du Netcom anbefaler jeg deg å ringe dem og etterspørre modemfunksjonaliteten (kalles gjerne "tethering" eller "internett-deling"), da de har sagt at de VURDERER å EVENTUELT innføre funksjonaliteten hvis mange nok maser på dem.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...