Marius Røstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Din iPhone kan enkelt bli drastisk bedre. Se hvordan her. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Chris-.- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Betale for å oppdatere iPod'n min... Nei takk. Apple driter seg ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg som venter på at iTunes 8.2 skal innstalleres.. Man må jo selvfølgelig ha den. Tar jo liksom ikke litt lang tid å laste ned med verdens dårligeste linje.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Atsjonas, først må du ha iTunes på 70-80megs og deretter selve firmwaren på et par hundre. Ville kanskje drøyd til jeg var på en sprekere linje? Når det gjelder deg, Chris-.-, så har vel ikke Apple driti seg ut på noen måte. iPoden din blir ikke dårligere bare fordi du ikke kan avse noen kroner til ny programvare - det er bare du som ikke har lyst nok på de nye mulighetene. Lenke til kommentar
Gjest Øivind Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 @Chris-.- Du må ikke betale for å oppdatere iPoden din. Du må derimot betale for å oppgradere den. Oppdateringer til 1.1.x og 2.2.x vil du fortsatt få gratis. Lenke til kommentar
Gjest Reidar Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dårlig overskrift. "Slik får du iPhone 3.0 gratis", får det til å høres ut som noe du egentlig må betale for, men moblien.no vet hvordan man kan unngå det... Dessuten kobler man ikke telefonen til maskinen via "USB-nøkkelen". Man bruker den vanlige USB-kabelen :-) Lenke til kommentar
Marius Røstad Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Dårlig overskrift. "Slik får du iPhone 3.0 gratis", får det til å høres ut som noe du egentlig må betale for, men moblien.no vet hvordan man kan unngå det... Dessuten kobler man ikke telefonen til maskinen via "USB-nøkkelen". Man bruker den vanlige USB-kabelen :-) Hehe, du har selvsagt helt rett. En liten tabbe det der Har rettet det opp nå. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Chris Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Laland, jeg er altså en 15 år gammel gutt som ikke har noen muligheter for å bruke bankkortet mitt på nett. Så klart jeg vil ha 3.0 men det er ikke så lett for meg. Men jaja, enkelt å komme seg rundt betalingen anyways.. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bare å røve til seg mamma's visa-kort det. Nei, klart det er en hindring, men å ikke ha tilgang til App Store med en iPod Touch eller iPhone er også litt søkt - da forsvinner utrolig store muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 App store account uten kortinfo funker helt fett. Lenke til kommentar
Gjest nicolai Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 jeg har lyst på en iPhone Lenke til kommentar
Gjest Realisten Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 "Bruk telefonen som modem" Ikke hvis du har Netcom, de har nemlig sperret for denne muligheten for sine kunder som benytter iPhone 3G. Eneste måten å få det på da blir på uoffisielt vis, dvs ved å hacke telefonen. Eller ved å skifte operatør. Har du Netcom anbefaler jeg deg å ringe dem og etterspørre modemfunksjonaliteten (kalles gjerne "tethering" eller "internett-deling"), da de har sagt at de VURDERER å EVENTUELT innføre funksjonaliteten hvis mange nok maser på dem. Lenke til kommentar
Gjest Christina Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så spennende! *Løpe å oppgradere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg