Gå til innhold

Beyond Good & Evil 2 Gameplay


Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har sett dette enda men her er ihvertfall noe gameplay fra Beyond Good & Evil 2 :D

 

Dette blir så fett!!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror håper de ikke kommer til å gjøre det så idiotisk :p I så fall så er vel dette en veldig liten del av spillet. BGE1 hadde btw en liknende scene som var litt mindre kul, men hvor du styrte alt selv.

 

 

edit: ja, lurte på om det var en vits jeg og.

 

Ja selfølgelig var det en vits (*facepalm*), teksten de brukte var jo ganske underholdende :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

For min del var dette ett av de spilla jeg håpa mest ville dukke opp på E3. Likte veldig godt det første. En av de mange positive tingene med det var at "side missions" og alternative ting man kunne gjøre i dette halvåpne spillet var faktisk moro, noe som mange spill tydeligvis ikke får med seg at det bør være (hvorfor ha det med til å begynne med hvis det ikke er gøy?).

 

Anyway, den filmen her ser ikke ille ut, men tror ikke den er representativ for spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...