Frode68 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan kjøpe det billige nå hos Zavai, men er spillet verdt pengene og er det bra ? Noen som har det og spilt det ? Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå har jeg ikke spillet, men har testa det, og det er ikke akkurat det jeg forventet. Har heller ikke fått så veldig god mottagelse av pressen. Spør du meg er Bionic Commando Rearmed så mye bedre Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ga opp i tutoriel da jeg måtte sloss mot spillet. Fikset ikke slengingen. Når har jeg dårlig tålmodighet, men at det skulle være så knotete trodde jeg ikke. Tar det kanskje opp senere. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Lurte på det samme en liten tid tilbake, lette litt rundt på nettet og fant ut at dette ikke var noe for meg. "Frustrerende" var hvis en gjenganger. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ta en titt på Zero Punctuation's anmeldelse før du bestemmer deg Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skjer med å snakke fort a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå