TST Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Enkel og ubesudlet plattformmoro med en langøret katt og hans snakkende såpeboble. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Skal skaffes, mest grunnet til at jeg pleide å spille original versjonen når jeg var mindre, så dette kommer nok til å vekke en god del minner Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg var en av dem som virkelig elsket orginalen. En av de bedre spillene til PSX etter min mening. Det var også et av mine første Playstation spill. Fantes det i det hele tatt save mulighet på orginalversjonen? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hmm... Blir nok ett kjøp =) Veldig forskjellig score på spillet ser jeg Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Mimrer tilbake på det sene nittitall da en kompis og jeg lot min PSX stå på i ca en uke av uvitende save-funksjon, vi måtte bare runde det sammen. Endret 17. juni 2009 av Narrie Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 blir nokk kjøp av dette. Var ett av mine første psx spill Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Oi! =3 Dette spille er sånn sett et av de beste ps 1 spillene jeg har spilt. Digger dette spillet. Skulle hatt Wii :/ Jaja, får dra frem den gamle konsollen og spillet. Off dette ønsker jeg meg så enormt nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tok å bestillte meg dette på play for £15 nå isted. Virker jo kjempemorro Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde jeg vært i besittelse av en Wii, så hadde dette blitt kjøpt på flekken. Elsket det spillet da jeg var yngre :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå