Gå til innhold

Sniktitt på Samsung Jet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan dere gi faen i å finne opp teite ord som applikasjonsprosessor? det heter prosessor.. IKKE applikafuckingsjævlaprosessor..

 

akkurat som mus heter mus og ikke skjermpilot og andre idiotiske ord som forpulte wannabe-journalister finner opp for å virke intelligente.

 

man får permanente skader av å lese slikt jævla vrøvl!

Lenke til kommentar
kan dere gi faen i å finne opp teite ord som applikasjonsprosessor? det heter prosessor.. IKKE applikafuckingsjævlaprosessor..

 

akkurat som mus heter mus og ikke skjermpilot og andre idiotiske ord som forpulte wannabe-journalister finner opp for å virke intelligente.

 

man får permanente skader av å lese slikt jævla vrøvl!

 

Årsaken til at vi her skriver applikasjonsprosessor, og ikke bare prosessor, er at nevnte enhet kun skal styre applikasjonene på Jet. Telefonen har i tillegg en mindre kjapp prosessor som tar seg av andre oppgaver, som feks anrop. Termen er for øvrig den samme som Samsung selv bruker.

Lenke til kommentar
Gjest møkkaspråk!

at samsung driter seg ut er ikke en unnskylding for dere å gjøre det samme, dessuten tviler jeg på at de fleste fatter hva faen en applikasjonsprosessor liksom skal være.. dessuten brukes samme prosessor til å drive operativsystemet og er derfor ikke BARE for applikasjoner!

Lenke til kommentar
Gjest Mobomann

QCXM: Jet har faktisk en applikasjonsprosessor :) hvor merkelig det enn må være. Den har en prosessor som tar seg av den vanlige bruken, så når det trengs kommer denne andre applikasjonsprosessoren inn å kjører programmene. Dette gjør telefonen raskere og det er dette som er grunnen til at Samsung mener den er smartere enn en smarttelefon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest MiniC

Kommer testen snart? Det er nesten så jeg kjøper htc touch diamond 2 istedenfor siden jeg trenger ny mobil NÅ.. Jeg tør ikke kjøpe uten en real test først..(: Nå er det gått 13 dager siden dere håpet den skulle komme snart.. Nå er det gått SNART!:p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...