TST Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Gav bort? Både "ga" og "gav" er likestilt, etter det jeg forstår: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=gav Etter det jeg har hørt er det "gav" som er hovedformen, mens "ga" har blitt mer godkjent i ettertid. Men jeg har ikke klart å finne noen fasitsvar her. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Søren at jeg ikke fikk med meg dette oh well, tjente 1000kr i dag så kan likesågodt kjøpe dem, med mindre noen har lyst til å være veldig snill med meg da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ellers syntes jeg det er litt dumt at dere bare legger ut en slik konkurranse uten særlig forvarsel. Ja, dere skrev litt om dette på twitter i går, men jeg syntes dere burde gjort det slik at dere skrev at: "I dag kl. 20.00 er det konkurranse" slik at alle får muligheten til å delta og et ordentlig forvarsel. Det sto ingenting om f.eks tidspunktet. Det er ulemper med forvarsel også, derfor har vi variert litt hvordan vi har løst det fra konkurranse til konkurranse. Med forvarsel vil ekstremt mange få vite om det i forkant, noe som gjør at alle nøklene, nesten uansett antall, deles ut på få sekunder. Man kan risikere å ikke få noen, selv om man satt klar presis klokken 20 :-) Joda, men jeg syntes alle bør få en lik mulighet uansett hvor mange som deltar. Det blir litt feil å ha en konkurranse som skal belønne medlemmene med en premie, når kun halvparten av brukerne hadde anledning til å delta. Om man får eller ikke, man har iallefall en sjanse. Mange av brukerne er skoleelever/studenter og sikkert mange av oss som ikke hadde tilgang til pc under denne konkurransen. Har man et fast tidspunkt får iallefall alle like store muligheter og en sjanse. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Joda, men jeg syntes alle bør få en lik mulighet uansett hvor mange som deltar. Det blir litt feil å ha en konkurranse som skal belønne medlemmene med en premie, når kun halvparten av brukerne hadde anledning til å delta. Om man får eller ikke, man har iallefall en sjanse. Mange av brukerne er skoleelever/studenter og sikkert mange av oss som ikke hadde tilgang til pc under denne konkurransen. Har man et fast tidspunkt får iallefall alle like store muligheter og en sjanse. Oki, forstår poenget ditt og ser at vi har forbedringspotensiale her :-) Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg syntes det er greit å gjøre som de gjør, at de veksler mellom ett annonsert tidspunkt og bare ligger artikkelen ut på et tilfeldig tidspunkt. Min sjanse for å vinne er nok størst ved det første alternativet, men jammen vant jeg ikke denne gangen. Så nå må jeg ut på handletur å skaffe meg selve spillet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Kan personen med en e-postadresse som ligner på [email protected] vennligst sende meg en e-post fra den nevnte e-postadressen? Vi har fått mailen med tilgangsnøkkelen i retur, antageligvis fordi e-posten er tastet inn feil. Du når meg på tor-steinar (a) gamer.no Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Joda, men jeg syntes alle bør få en lik mulighet uansett hvor mange som deltar. Det blir litt feil å ha en konkurranse som skal belønne medlemmene med en premie, når kun halvparten av brukerne hadde anledning til å delta. Om man får eller ikke, man har iallefall en sjanse. Mange av brukerne er skoleelever/studenter og sikkert mange av oss som ikke hadde tilgang til pc under denne konkurransen. Har man et fast tidspunkt får iallefall alle like store muligheter og en sjanse. Oki, forstår poenget ditt og ser at vi har forbedringspotensiale her :-) Jeg er uenig. Mener at måten dere gjør det på nå er den beste, å legge ut en liten melding på Twitter. Du nevnte grunnene selv. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har ikke noe imot å variere det, slik at noen ganger på bestemt tidspunkt og noen ganger uanmeldt. Om ikke å annonsere tidspunktet så kan man iallefall velge et litt mer passende tidspunkt. Dette var en konkurranse jeg selv gledet meg utrolig til og er selvfølgelig skuffet over at jeg ikke fikk deltatt. Men jeg håper dere iallefall tenker over dette, og som TST sa: at de også har et forbedringspotensialet. Ønsker forresten fortsatt en nøkkel om noen har en liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå