TST Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Vi gav bort 100 brettpakker til det populære skytespillet. Les hele saken Endret 17. juni 2009 av TST Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 100 første som får? Tror jeg svarte riktig. Og ja jeg er ikke 18, men 17. Men har spillet og har tillatelse til å spille det så ingen problem det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ser ut som at jeg blir nødt til å kjøpe WaW Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bare fordi du vil vinne noe på gamer? Men WaW er bra, mange som sier det er dårlig men jeg liker det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Faen, alle nøklene er delt ut :/ Er det noen som ikke har spillet som kunne tenke seg å gi det bort til meg som har spillet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Faen, alle nøklene er delt ut :/ Er det noen som ikke har spillet som kunne tenke seg å gi det bort til meg som har spillet? ¨Sure Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen fler som har nøkkelen som enten ikke har spillet eller bare vil være snill. Noen som kan sende meg en nøkkel ? Hadde vært supert. Lenke til kommentar
SmakfullTaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Heisann:) Jeg fikk meg en playstation key fordi det ikke var flere xbox keys.. så hvis det er noen som vil bytte min playstation key mot en xbox key så ville det vært supert Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk! Artig, jeg klarte ikke skaffe meg nøkkel til Aion. Skal testes straks. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kult at Gamer.no gjør slike ting, som å dele ut kart etc:) Husker selv veldig godt da jeg fikk meg en Beta-nøkkel til Call of Duty 4. Fortsett slik dere, håper btw dere får noen nøkkler til MW 2 og;) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det noen andre som har enda en? Trenger en til en venn Lenke til kommentar
SmakfullTaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har som sagt en Playstation key som jeg vil gjerne bytte mot en xbox key Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har bare en jeg ettersom jeg skulle bare ha til meg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Om en bruker har en kode til playstation tar jeg gledelig imot. Om en som har ps3 men ikke det spillet får en kode, ta kontakt da jeg gjerne bytter den mot noe annet til playstation. Ellers syntes jeg det er litt dumt at dere bare legger ut en slik konkurranse uten særlig forvarsel. Ja, dere skrev litt om dette på twitter i går, men jeg syntes dere burde gjort det slik at dere skrev at: "I dag kl. 20.00 er det konkurranse" slik at alle får muligheten til å delta og et ordentlig forvarsel. Det sto ingenting om f.eks tidspunktet. Endret 17. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ellers syntes jeg det er litt dumt at dere bare legger ut en slik konkurranse uten særlig forvarsel. Ja, dere skrev litt om dette på twitter i går, men jeg syntes dere burde gjort det slik at dere skrev at: "I dag kl. 20.00 er det konkurranse" slik at alle får muligheten til å delta og et ordentlig forvarsel. Det sto ingenting om f.eks tidspunktet. Det er ulemper med forvarsel også, derfor har vi variert litt hvordan vi har løst det fra konkurranse til konkurranse. Med forvarsel vil ekstremt mange få vite om det i forkant, noe som gjør at alle nøklene, nesten uansett antall, deles ut på få sekunder. Man kan risikere å ikke få noen, selv om man satt klar presis klokken 20 :-) Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eg fekk ikkje ein gong vete at det var konkurranse Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk 2 stykker Ga bort 1 Lenke til kommentar
joyu12 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kommer denne mappacken til PC ogsâ? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk 2 stykker smile.gif Ga bort 1 smile.gif Ingen som har en til ? Trenger en til xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå