pezettell Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har tenkt å kjøpe ME imorgen siden da er jeg ferdig med eksamen... Er det noe jeg kommer til å bli skuffet over? Er det noe som er overraskende bra? Takk på forhånd! John Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Overraskende bra syntes jeg ihvertfall! Du løper rundt på tak og poenget er å holde flyten, finne den beste veien og av og til må du stoppe for å tenke deg om. Jeg syntes at det mest gøyale var å hoppe rundt på hustak, men du må også ned i kloakk og undergrunnsbaner, noe jeg absolutt ikke likte. Null GUI er et stort pluss, og spillet føles veldig åpent med unntak av når du "sitter fast" nede i kloakk og slikt. Grafikken er helt min stil og fysikken er bare herlig! Løp og kjøp eller se noen trailere på Youtube først. Endret 16. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Et lite tips. Det er ikke lov å ha bilder i signaturen . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er også lov å lese anmeldelser Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Det kommer vel helt an på hva du liker i spill. Personlig så storkoste jeg meg mens jeg spilte det. edit: Fant Gamer.no's anmeldelse av spillet. Du kan lese den og se om de klarer å overbevise deg Anmeldelse av Mirror's Edge Endret 16. juni 2009 av Villanden Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg anser dette spillet nesten som en revolusjon innenfor FPS, spillet er unikt, og det er ingen spill som kan sammenligne seg hvor smooth og bra gameplayet er, sammen med den herlige grafikken, absolutt ikke et spill man burde gå glipp av Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mirror's Edge er fantastisk. KJØP! Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Har kjøpt, elsker det allerede Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Syntes det var bra, men ikke veldig bra. Det som trakk ned en god del for min del var: - Dårlig story - Veldig kort spill - Fightingdelen, som var rimelig dårlig (men heldigvis veldig lite av i selve spillet). Det som gjorde det var var flyten, bevegelsene, nyskapnende, osv. Faktisk veldig engasjerende til tider. 7 / 10 ville jeg gitt det. Verdt å spille gjennom, men to dager senere er man ferdig med 2 runder og da syntes jeg personlig replay value var dårlig. Og i andre spill ville man ikke vært ferdig enda. Lenke til kommentar
8974568 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tenker på å kjøpe det jeg og, har spilt det på ps3'en til en kompis og lurer på om pc'en min kan kjøre den på et akseptabelt nivå. Jeg har en Acer aspire 6935g altså en laptop: P7450 @ 2.13 GeForce 9600gt gddr2 1gb litt over 3gb ddr3 ram, får ikke mer pga. vista 32bit OS. har noen peiling på om det vil funke bra? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Krissern, sjekk canyourunit (http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest). Endret 21. juni 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Eg likte ikkje når man måtte sloss og skyte. Foretrakk å springe rundt som ein galning og hoppe på hustak. Litt skuffande at det ikkje var noko spesiell free-play del. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tenk hvor tøft det hadde vært som åpen verden-spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå