Gå til innhold

Xbox 360 MTU problem

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har vært kobla til Xbox live siden launch og bare bytta xbox en gang. Har aldri rørt noen innstillinger eller noe, men når jeg kom hjem i dag så ville den ikke la meg koble til Live ...Viste seg at problemet tydeligvis var MTU-en. Inne på routeren finner jeg ikke MTU nevnt noe sted. Jeg har også live til ut i november siden jeg kjøper for ett år om gangen. Jeg lurer på om noen har peiling på hvordan jeg kan fikse det? MEN minst like interessert i å finne ut hvordan det kan bli feil over natta etter så mange år. Spilte COD online senest i går kveld/natt :(

Ale hjelp tas i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamer.no eier! Raske og gode svar!! TAKK! Nå ble jeg spart for mye bekymring, hehe. Jeg har vært så opptatt med alt mulig annet at denne nyheten tydeligvis har gått meg hus forbi, jaja. GOD SOMMER!!!

Regner med denne tråden kan stenges eller fjernes eller no sånt nå ^^

Lenke til kommentar

I dem siste 3 ukene med Live har vært tragisk tregt, bare å refreshe friendslista går jo tregere en alt annet... Og da bruker minst 10 sek for å komme vekk fra friendslista. Å sende melding også går frykteligt tregt

Håper dette blir fikset snarest, betaler likksom for Live tjenesten.... :whistle:

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Har i likhet med Benny ikke opplevd nevneverdige tregheter med Live, snarere tvert imot. Etter Apple og MS' servere på PC er det bare Live som klarer å makse linjen her fullt ut. Forøvrig trengs ikke denne tråden lenger, så stenger den. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...