Gå til innhold

– Vi gjør det rette for Natal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge artikkelen på itavisen, så sier Team Xbox

Team Xbox hevder at de sitter på konkret informasjon angående ordentlig nestegenerasjons Xbox, og at de vil avsløre noe av dette i løpet av de kommende ukene. Et hint de dropper allerede i dag er at Microsoft ser på 3D-teknologier i full HD (noe lignende som dagens 3D-filmer på kino), og vil bruke noe slikt i sin neste konsoll

Greit nok at MS har Natal, men hva med neste generasjon? 3d teknologier i full HD? Høres spennende ut.

Dette er vel de som utviklet det som blir Natal. Se deres demo:

I tillegg har MS fått med seg den ekstremt kreative og dyktige Jhonny Chung Lee. Som tidligere er kjent for å modde wii kontrollere om til et mektig 3d verktøy. Som feks headtracking og 'Minority report' aktige ting.

Han jobber sammen med MS på project Natal. Han skriver i sin blogg ang :

We would all love to one day have our own personal holodeck. This is a pretty measurable step in that direction.

Kilder

http://news.teamxbox.com/xbox/19616/The-Wa...3D-Cam-is-Real/

http://procrastineering.blogspot.com/2009/...ject-natal.html

http://it-avisen.no/816164/ingen-ny-xbox-neste-aar

Lenke til kommentar
Hva skal det stå på eskene? "Only on Xbox 360 2" ?

Det tviler jeg på at MS gjør, de er nok smartere enn som så. De lanserer kanskje en ny Xbox, men Natal-kameraet vil nok bli tilgjengelig på både 360 og en evt ny xbox.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt noe imot en Wii-aktig relansering av hardwaren. En slimline-konsoll med bevegelseskontroller, dobbelt så mye RAM, dobbelt så sterk prossessor og 4-5 ganger større lagringsplass på spilldiscene hadde vært mer enn nok for min del.

Når det er sagt så tror jeg at dagens X360 fortsatt har noen år igjen i seg. Heldigvis. :)

Jeg er skikkelig spent på hvilke planer de har for Natal ang. pris, reklame og spill. Konseptet ser jo veldig lovende ut, men jeg kommer ikke til å kjøpe utstyret før det begynner å bli brukt i andre typer spill enn minispillsamlinger.

Lenke til kommentar
med bevegelseskontroller, dobbelt så mye RAM, dobbelt så sterk prossessor og 4-5 ganger større lagringsplass på spilldiscene hadde vært mer enn nok for min del.

PLAY STATION 3!!!!!!111en1! haha, tulla for det meste B)

Lenke til kommentar
med bevegelseskontroller, dobbelt så mye RAM, dobbelt så sterk prossessor og 4-5 ganger større lagringsplass på spilldiscene hadde vært mer enn nok for min del.

PLAY STATION 3!!!!!!111en1! haha, tulla for det meste B)

Hvorfor skulle den nye maskinen være svakere enn 360? Høhøhø... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...