mcgroven Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Treyarch og Activision kan gni seg i hendene. Les mer Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det heter vel COD:Modern Warfare? :-p Lenke til kommentar
IrritatedCanine Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Stusset litt over det jeg også, ja det heter Modern Warfare, ikke Modern Combat. Noen som har hatt litt dårlig tid tro? Dette er kunnskapen til spillskribenter? skummelt hehe neida. Alle kan gjøre feil Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har alltid slitt med den feilen der, og kommer sikkert til å fortsette med det. Er bare en koblingsfeil. Det har ikke noe med tidsbruk eller kunnskap å gjøre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fint at det selger bra. Har kost meg mye med World at War Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har alltid slitt med den feilen der, og kommer sikkert til å fortsette med det. Er bare en koblingsfeil. Det har ikke noe med tidsbruk eller kunnskap å gjøre. Battlefield: Modern Combat, emmerite? ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er flott at world at war fikk et så godt salg, det er nemlig et kjempe bra spill som jeg mener hat blitt satt i skyggen av cod4: modern warfare. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det var da enormt mange kopier! Ligger ann til å bli et av generasjonens bestselgende spill da, får vel se om jeg ikke finner det til en rimelig pris jeg også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Dette er jo et heidundranes godt spill som jeg har brukt mange timer på, til tross for at enkelte ikke mener det samme. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Synes også det var utrolig mye, men generasjonens bestselgende er vel å ta i litt, Laland. Vil påstå at The Sims 2 er i denne generasjonen, og det har solgt mange ganger mer (såvidt jeg har forstått). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tenkte mest på konsoller. The Sims 2 kom ut i 2004, før denne konsollgenerasjonen, så det er irrelevant uansett. Hvilke spill har solgt bedre enn World at War annet enn Modern Warfare denne generasjonen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er jo et helt akseptabelt krigsspill med samme fornavn som Modern Warfare, så jeg er ikke overrasket over antall kopier. Modern Warfare 2 kommer nok til å nå nye høyder på salgslisten, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tenkte mest på konsoller. The Sims 2 kom ut i 2004, før denne konsollgenerasjonen, så det er irrelevant uansett. Hvilke spill har solgt bedre enn World at War annet enn Modern Warfare denne generasjonen? Halo 3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Halo 3's 9.72 millioner kopier har ikke annet enn eksklusivitet å si på World at War, med 11 millioner. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tenkte mest på konsoller. The Sims 2 kom ut i 2004, før denne konsollgenerasjonen, så det er irrelevant uansett. Hvilke spill har solgt bedre enn World at War annet enn Modern Warfare denne generasjonen? GTA4, GH3(dersom man teller med PS2-versjonen), Wii Fit og Mario Kart Wii. Nintendogs, NSMB, Pokemon Diamond, Brain Training og Mario Kart DS dersom vi teller med Nintendo DS. Men World at War har uten tvil solgt utrolig bra. Det blir spennende å se hvor mye Modern Warfare 2 vil selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå