OHJohansen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den er høyst original i utformingen, og kan til og med styre garasjen din. Vi har testet den nye toppmodellen. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Ikke fornøyd med denne Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter å ha prøvd denne, så sendte jeg den i retur og gikk heller for en Harmony 525. To årsaker til dette: 1) for meg skal en fjernkontroll kunne brukes "i blinde" etter kort tids tilvenning, f.eks. i mørket når jeg ser film. Dette er ikke mulig med LCD-baserte fjernkontroller, der f.eks. pauseknapp, spoleknapp er å finne på lcd-skjermen og ikke som fysisk knapp. Vet noen knapper kan programmeres, men for meg ikke tilstrekkelig. 2) Jeg har nok ladestasjoner i huset allerede. Ønsket ikke enda en strømtilkoblet device i stua, men vil heller bruke standardbatterier, for å slippe ladestasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Sinder Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Denne kan brukes med ps3 ved å kjøpe en egen ps3 harmony adapter fra logitech;) Lenke til kommentar
Gjest Rott Weiler Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mulig jeg er en smule tett i pappen, men av de negative sidene pekes det på at den mangler --- Bluetooth...??? Ja? Og? Hvorfor skulle jeg ha Bluetoothstøtte på en fjernkontroll...??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg