mcgroven Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gledelig nytt fra våre folkevalgte. Les mer Lenke til kommentar
Marqs Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha. Ser for meg den koslige dama på det lokale biblioteket anbefale Crysis fordi det har så syk grafikk Men husker at jeg lånte Civilization II på biblioteket da jeg gikk på barneskolen, ble en del purringer på sen innlevering for å si det sånn Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dette har et stort potensiale hvertfall. Ser for meg at om noen år, så står folk lina opp utenfor bibliotekene når stortitler slippes Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Litt kritisk til innleveringsfrister. Det tar tross alt sin tid å komme gjennom et spel. Spent på om det blir utleige av mmorpg spel Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Og de må ha kompetanse på spill, forteller Ine Bertelsen, leder av foreningens litteraturpolitiske utvalg. Ja det vedder jeg bibliotikarene er innstilt på å skaffe seg Endret 15. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg kan gjerne jobbe deltid som spill-bibliotekar. 8D Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ooh! Endelig blir min grådighet tilfredsstilt! B) Endret 15. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
havrepus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er allerede flere bibliotek, som Drammen bibliotek og Arendal bibliotek (hvor jeg selv for tiden jobber), som tilbyr dataspill. Inntil visse spørsmål innenfor lovverk om opphavsrett og åndsverk blir avklart tilbyr vi foreløpig ikke spill til hjemlån, men har eget spillrom (Wii,X360 og PS3), som blir godt brukt :-) Og til dere som ikke har tro på at vi ikke har til hensikt å skaffe oss større kompetanse innen dette... det er faktisk flere av oss som er aktive gamere :-) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er også ofte innom biblioteket i drammen (papirbredden??) for å prøve ut spill som de har tilgjenglig. De har ofte flere maskiner og mange pc er stående med mange spill å låne, samt at de har hatt foredrag hvor folk fra spillutviklerebn Ravn Studio ( lagde flåklypa, snakeball og englekræsj) har hatt foredrag rundt spill og forhåndsvisninger samt prøving av demoer. bibloteker har også lan og dette syntes jeg er flott , atltså at de satser på spill og jeg håper virkelig at andre også får gleden av å ta med et spill hjem fra et bibliotek. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Go go biblotekar studiet med spesialisering i data/konsoll spill På tide å revurdere valg Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har man fått vite når man kan forvente dette tilbudet rundt om kring i landet? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er også ofte innom biblioteket i drammen (papirbredden??) for å prøve ut spill som de har tilgjenglig. De har ofte flere maskiner og mange pc er stående med mange spill å låne, samt at de har hatt foredrag hvor folk fra spillutviklerebn Ravn Studio ( lagde flåklypa, snakeball og englekræsj) har hatt foredrag rundt spill og forhåndsvisninger samt prøving av demoer. bibloteker har også lan og dette syntes jeg er flott , atltså at de satser på spill og jeg håper virkelig at andre også får gleden av å ta med et spill hjem fra et bibliotek. Så utrolig bra!! Slikt må det bli mer av rundt om Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Så utrolig rått. Dette er en stor nyhet for spill som et medie her til lands. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da tenker jeg achievementshorer tar turen innom ofte. Men blir ikke dette veldig dumt for spillbutikker? Om jeg kan låne spill, så blir det mye mindre spillkjøp fra min side hvertfall. Da jeg alikevell selger spillene når jeg er ferdig, utenom de beste av de beste. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja men? Om de har spill på bibloteket så er det jo en liten tabbe i dette ? Vi kan jo bare komme bort, låne spillet, cracke det. Så har vi spille vi ønsket oss så veldig mye? Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da kan du jo bare laste ned spillet da? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da tenker jeg achievementshorer tar turen innom ofte. Men blir ikke dette veldig dumt for spillbutikker? Om jeg kan låne spill, så blir det mye mindre spillkjøp fra min side hvertfall. Da jeg alikevell selger spillene når jeg er ferdig, utenom de beste av de beste. Tviler på at det blir et problem. Folk flest som kjøper spill gjør det for å ha spillet i samlingen. Tror heller at folk som vanligvis laster ned begynner å låne. Men det jeg lurer på...Hva med CD-key? Tror ikke alle vil slutte å bruke Cd-keyen fordi de har gitt tilbake spillet de lånte. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kanskje de bare låner ut konsoll-spill? Eller koder som bare funker noen døgn. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Lurer på hva bibliotekene må betale for slike spill? Hvis dette blir vanlig på bibliotekene, spesielt skolebibliotekene, så kommer dette i allefall til å redusere spillsalget masse, kanskje like mye som nedlasting... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Kris: Konsollspill kan lastes ned. Endret 15. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå