Jeremy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Slenger alt i svære bokser og gjemmer dem bort i kjelleren. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Mine gamle maskiner (3 stykker) ligger på rommet mitt seff! Skal også henge opp gamle deler (mobo, ram osv) opp på veggen etter hvert... Det er STATUS Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skal også henge opp gamle deler (mobo, ram osv) opp på veggen etter hvert... Det er STATUS :OLD: altså. Jeg startet med dette for lenge siden. Sånn går det når man er 1337 (Noe som betyr bedre enn de andre). /me klapper seg selv på skulderen for og ha startet en trend.... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 mine gamle hw-deler ligger under en skuvseng anno 1843 på mitt soverom... ellers ligger det diverse deler og andre finurlige pc-ting litt overalt Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 på rommet, i kjelleren, i uthuset. i skuffer og oppå skap. glemte jeg si vaskekjelleren? og trappegangen. og på min lillebror sitt rom. ligger vel egentlig og flyter overalt. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 ...Sånn går det når man er 1337 (Noe som betyr bedre enn de andre)... :wrong: 1337 tyder ikkje at ein er betre en andre det tyder at ein er god. 1337 (Les LEET) LEET (Les ELEETE) ELEET (Les Elite) 1337 Tyder med andre ord elite eller god ikkje betre en andre. Du kan derimot sei du er ein f00b/n00b eg er 1337 Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg har et internt modem (sikkert 28k el.no) ISA seff, som er ca 1,5 ganger så stort som et gjennomsnitelig skjermkort idag ellers har jeg solgt litt, og resten ligger på "roterommet" dvs hobbyrom/rom for å stue bort ting man ikke bruker mer Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 pent pakket inn i original-pakning, og oppå klesskapet med det. mesteparten blir solgt eller gitt vekk, dog. samme her..... inni eller oppo klesskapet...... der oppbevarer eg altslags dritt som eg egentli ikkje har bruk for. På gulvet har eg ei eske full med gamle TS deler enda TS'en blei stolen for nesten eit år sidan "kjekt å ha" Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 enten så legger jeg det tilbake i esken sin eller så slenges det ned i en en av tre skuffer og tas aldri fram igjen Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Slenger det under senga jeg, sammen med hybelkaninene Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Gammel og dårlig Hardware går rett inn i PC-boksen til dama. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå