Gå til innhold

Lekarsje etter brug av Glowmotion

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg en nutcase, en utrolig unødvendig nutcase.

Jeg kjøpte meg en flaske glowmotion fra microplex, regna med at dette skulle bli en fin litn vri på slangene mine. så ser jeg nå, etter noen varme dager, at det ikke bare er grønt/gult i slangene og vantanken. men også at det har dannet seg en dam nederst i kabinettet.

Dette liker jeg ikke noe særli, så hær er det frem med q-tip en for å finne ut hvor det lekker. slår på uv lyset og fører q-tip'en rundt i systemet, for så å finne ut at det er pakninga på vantanken som ikke vil være med på morroa lengre.

da begynner jeg å lure på om dette har med glowmotionen å gjøre, eller om det er noe annet?

har også merket at det har "skummet" litt i vantanken etter jeg benyttet glowmotionen.

har et ferdigmekka koolance kabinett, chieftec utgave.

noen som kan bidra litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har brukt det midlet som fulgte med fra koolance, men det er lenge siden. så etterfylte jeg glowmotion. etter jeg fylte på det, kom det noen varme dager. så ser jeg nå, fin liten grønn vanndam i bunnen av kabinettet.

Sinnsvakt glad for at tanken står i bunnen av kabinettet.

Lenke til kommentar
har brukt det midlet som fulgte med fra koolance, men det er lenge siden. så etterfylte jeg glowmotion. etter jeg fylte på det, kom det noen varme dager. så ser jeg nå, fin liten grønn vanndam i bunnen av kabinettet.

Sinnsvakt glad for at tanken står i bunnen av kabinettet.

Det samme skjedde med min koolance, plastikken "sprakk" opp og det ble leksjer. (Pakningene ble harde tror jeg)

Men var usikker på om det er Glowmotion som gjorde det. Jeg trodde det var "watervetter"....

Njaal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...