mcgroven Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Electronic Arts har fortsatt tro på Faith. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Mirrors Edge var i alle fall min beste spillopplevelse i fjor høst, så håper vi får se et nytt spill i fremtiden om ikke så alt for lenge. Håper de i så fall gjør spillet lenger, men da må de også få til litt mer variasjon. Endret 15. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mirror's Edge var en fantastisk spillopplevelse, og jeg ønsker en oppfølger hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gleder meg enormt! Mirrors Edge var et av fjordårets beste spill! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har desverre ikke fått testet og spilt mirrors edge, noe jeg bare må få prøvd, men det er også flott at det kommer en oppfølger og at serien kan utvikles! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har lenge gledet meg til å prøve det Men på pc! Konsollversjonene er vist ikke like fjongt. Spes med håndkontroller kan det bli littvanskelig. Ihvertfall for meg. *Vente til det faller i pris på steam* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ut i dra artikkelen så fikk jeg inntrykk av at det er et annet team som utvikler Mirrors Edge 2 :/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For min del var Mirrors Edge en minneverdig opplevelse! Riktig nok satt jeg fast i ca 20 minutt på samme sted før jeg fant ut av hvor jeg skulle, samt at siste kampen i serverrommet var i overkant vanskelig, men utover det var det helt supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå