Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har tenkt til å kjøpe meg en 2.6 ghz hyper threading prosessor i dag og 512 mb ram 3500 og HK, men er ikke helt oppdatert på intel fronten... Skal også ha ett veldig stillegående psu, og handle fra en nettbutikk som leverer kjapt, Noen som hadde giddi å bare komme med noen få forslag hva ram, psu og hk angår? Mvh, torstein Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei. her er noe du kan se på. Dette Hovedkortet Når det gjelder ram så er nokk dette noe å se på og dette Denne strømforsyningen fra microplex Alt er ikke tatt fra samme butikk her, men microplex anbefales sterkt når det gjelder strømforsyningen, da den ikke koster skjorta og de leverer veldig kjappt. lyke til Mvh knutern_ Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 drar ned på komplett og kjøper det psu... hk tror jeg kanskje jeg kjøper dette og rammen, kjøper jeg den geil saken Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei Bare pass på at den ramen fungerer greit med ditt hovedkort. Mins jeg leste noe om Geil rammen her på forumet tidligere, ta et søk. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 med søkefunskjonen på dette forumet? fant ikke no jeg ass... men tror du det er kompatibelt med asus hk? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 med søkefunskjonen på dette forumet? fant ikke no jeg ass... men tror du det er kompatibelt med asus hk? Geil rammen skal gå greit på det,med det samme du bestiller fra psdata og skal ha stfors så har de en som heter Aopen super low noise på 350w til 601.-kr dette er samme st fors som forton/source og er tilnermet lydløs. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 med søkefunskjonen på dette forumet? fant ikke no jeg ass... men tror du det er kompatibelt med asus hk? Geil rammen skal gå greit på det,med det samme du bestiller fra psdata og skal ha stfors så har de en som heter Aopen super low noise på 350w til 601.-kr dette er samme st fors som forton/source og er tilnermet lydløs. takk og bukk er det like hgod kvalitet på det som enermax? isåfall tar jeg det btw: har de heatpipe til GF4 på iqdata i møllergata? må dra ned og få ta i det, tror dere maskina blir lydløs da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå