Gå til innhold

Intel p4 hk

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe meg en 2.6 ghz hyper threading prosessor i dag og 512 mb ram 3500 og HK, men er ikke helt oppdatert på intel fronten...

Skal også ha ett veldig stillegående psu, og handle fra en nettbutikk som leverer kjapt,

Noen som hadde giddi å bare komme med noen få forslag hva ram, psu og hk angår?

Mvh, torstein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med søkefunskjonen på dette forumet? fant ikke no jeg ass... men tror du det er kompatibelt med asus hk?

Geil rammen skal gå greit på det,med det samme du bestiller fra psdata og skal ha stfors så har de en som heter Aopen super low noise på 350w til 601.-kr dette er samme st fors som forton/source og er tilnermet lydløs.

Lenke til kommentar
med søkefunskjonen på dette forumet? fant ikke no jeg ass... men tror du det er kompatibelt med asus hk?

Geil rammen skal gå greit på det,med det samme du bestiller fra psdata og skal ha stfors så har de en som heter Aopen super low noise på 350w til 601.-kr dette er samme st fors som forton/source og er tilnermet lydløs.

takk og bukk :D er det like hgod kvalitet på det som enermax? isåfall tar jeg det

btw: har de heatpipe til GF4 på iqdata i møllergata? må dra ned og få ta i det, tror dere maskina blir lydløs da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...