V. Haugen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Prøvesendingene er i gang, men hva skal til for at MiniTV blir en suksess? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest W. T. Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Og så fungerer det ikke bare i 120 km/t, men i over 800 km/t i følge amobil.no og nrkbeta.no Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nå er jeg kanskje ikke rette personen til å kommentere, siden jeg nærmest aldri ser på tv, men for min del er dette veldig uinteressant. Heller se på akkurat det du vil se på når det passer deg enn å følge et sendeskjema, og bruke halve tiden et program varer på å se reklamer. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Og så fungerer det ikke bare i 120 km/t, men i over 800 km/t i følge amobil.no og nrkbeta.no Rettet ;-) Lenke til kommentar
Gjest qwerty Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 NMTV må spille kortene sine riktig om mobil-TV i Norge skal bli noe av på en god stund. Etter som tiden går blir jo internett på mobilen bare raskere og raskere. Tipper folk heller kommer til å se nett-TV enn NMTV... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tipper folk heller kommer til å se nett-TV enn NMTV... Tenker det samme, ser ikke helt poenget med minitv når alt jeg ser på er serier som kan lastes ned (itunes, bittorrent, etc) og sees når _jeg_ har tid, ikke når tven dikterer det Lenke til kommentar
Gjest Ola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Finnes det et deknings-kart for dmb ? Ferdes på romerike, så det hadde vært interessant å visst dekningen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg