stian123 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hallois! Jeg skal redigere en film, og trenger jo da en videoregigeringsprogram. Jeg lurte da på om hvilket program som er best og bruke. Jeg brukte Edit Studio4 men det klikker på min PC. Er det noen veit om ett bedre program. (Ikke pinnacle eller addobe) Takker! Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvis du skal ha et bra redigeringsprogram som ikke er Pinnacle eller Adobe, vil jeg anbefale Avid Xpress DV. Markedsstandard for proff redigering. Xpress DV koster nå ca kr 9.000,- mer info på www.avid.no Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Er det enkelt og bruke da? Jeg er litt noob Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Neivel... Er det noen andre programmer da? (syntes Avid så litt vansklig ut jeg) Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg syntes personlig at Pinnacle Edition er enkelt å bruke og veldig stabilt og med mange muligheter - Men du ville jo ikke ha Pinnacle Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, jeg liker jo Pinnacle. Men jeg ville prøve noe nytt... Puremotion Edit Studio 4 syntes jeg er dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå