Nissen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Bak de 3 vifteplassene som er foran i kabinettet mitt er det en lilla dings som jeg overhodet ikke fatter hva er god til. Noen som vet hva det er godt for? Jeg har forresten et Chieftech DA-01B-D kabinett. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 den skal vifta sitte i........ Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er vel ikke vifteholderne du snakker om? De er jo laget av lilla plast... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvis den har tynne vertikale spor er det en holder for de gamle veldig lange isa kortene... De kunne bli så lange at de trengte en ekstra støtte helt i enden... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Nei, det er ikke vifteholderene jeg snakker om men det er en ting bak vifteholderene som er i fronten. Har fortsatt ikke peiling på hva dette er... Mvh Nissen Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 21:45, fredde skrev:Hvis den har tynne vertikale spor er det en holder for de gamle veldig lange isa kortene... De kunne bli så lange at de trengte en ekstra støtte helt i enden... Fins det noen så lange ISA-kort, dette virker jo helt vanvittig! (men kanskje...) Jeg har ihvertfall aldri sett noen ISA-kort som er rundt en halv-meter. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: Nissen skrev (2002-02-03 21:48): Quote: On 2002-02-03 21:45, fredde skrev: Hvis den har tynne vertikale spor er det en holder for de gamle veldig lange isa kortene... De kunne bli så lange at de trengte en ekstra støtte helt i enden... Fins det noen så lange ISA-kort, dette virker jo helt vanvittig! (men kanskje...) Jeg har ihvertfall aldri sett noen ISA-kort som er rundt en halv-meter. Mvh Nissen Har du aldri sett et Isa Digi kort? Brukes til å få flere com porter.. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Så da kan jeg bare kaste denne lilla dingsen til sjøs? Siden det ikke er ISA porter på mitt hovedkort og siden jeg neppe trur jeg noen gang vil få bruk for noen halvmeter lange ISA-kort. Mvh Nissen Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 har et gammelt isa lydkort av et draps våpen selger det med snor til å snurre rundt å drepe med bud starter på kr 100 det tåler alt klarer ikke brekke det på noen måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå