ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I-Fluid, kanskje? Har ikke spilt det selv, men skal visst være ganske artig og avslappende. Lenke til kommentar
Verba Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Rundet braid i natt(eller nærmere bestemt alt utenom en brikke jeg måtte finne løsningen på internett da jeg kom). Utrolig bra spill. Et av de beste jeg har spilt på lenge. Bare synd det var alt for kort. Glad jeg ikke hadde internett siden jeg vanligvis ikke har tolmodighet til å sitte å prøve meg frem når løsningen er lett tilgjengelig. Begynte så vidt på world of goo, som også virker svært bra. Skal fortsette i natt. Tusen takk for godt tips! I-fluid så interessant ut. Det er notert ned. Takk for gode tips så langt. Tar fortsatt gjerne imot fler. Endret 15. juni 2009 av Verba Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du kan også prøve deg på Desperados og Commandos spillene, de er veldig gode tidsfordriv, og utrolig gode spill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg støtter Neverwinter Nights 2 Utrolig flott spill med stemningsfulle omgivelser, en relativt god historie (dog veldig klisjefull) og et dypt "character development"-system. Jeg ville også tro at det fungerer flott uten lyd. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du kan sikkert prøve Knights of the Old Republic 1 og 2, selv om man da går glipp av mye god musikk. Andre spill som går greit uten lyd kan være UFO-trilogien (UFO Aftermath, Aftershock og Afterlight). Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Minecraft, genialt lite byggespill. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gå for <100 sec på expert minesweeper, kommer garantert til å ta noen kvelder Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ufo : Enemie uknown eller Ufo: Terror from the deep Veldig bra spill man kan miste MANGe kvelder på de spilla B) Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 The Settlers serien strategi spill, klassiske strategis sjanger trekk, bare litt større fokus på resurs samling. anbefaler The Settelrs IV eller The Settlers: Rise of an Empire Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Både braid og World of Goo har ekstremt god musikk som setter stemningen så til de grader, så jeg anbefaler deg å prøve de med lyd når du har tid også. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hva med Portal? Du kan kjøpe det siden du ikke har tilgang til internett der du jobber. Dersom du trenger en pause kan du bare lage deg en evig loop du faller i Og stanse den når du kommer tilbake B) Edit: Begynte å tenke, og kom på at du sa lyden er viktig. De fleste instrukser i portal er jo muntlige i spillet. Dersom det har muligheter for undertekster kan det sikkert funke, men jeg er redd spillet er aller best med lyd. Endret 22. juni 2009 av Maltas Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 X3:Terran conflict, her kan du bruke evigheter på å lage et rom-imperium, eller hva du vil. Lyden kan være tøff, men egentlig unødvendig. Pauses nårsomhelst kan det også. Støtter X3 selv om det ikke er trådstarters type spill. Det var heller ikke min type spill, men nå har jeg blitt skremmende oppslukt. Du får det for ca 160 på Play.com. Timene flyr rasende for i kampen om å bygge et romimperium. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Transport Tycoon Deluxe Ser ut så det har blitt Abandonware :> http://www.abandonia.com/en/games/240 Lenke til kommentar
Verba Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Bumper denne da det er sesong for nattevakter igjen. Har i det siste fått sansen for tycoon/logistikk/organiser og tjen penger-spill. Spill av typen railroad tycoon 2 og 3, Sid Meier's railroads, anno-spillene, Open TTD, transport tycoon, theme hospital og settlers-serien. Noen anbefalinger i denne sjangeren? Satte opp noen kriterier i første post, men noen av disse har falt vekk da arbeidsforholdene har forandret seg. Har internett nå, og kan også ha lyd. Det er midlertidig fortsatt en fordel å kunne sette på pause når som helst. - Verba Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Med det her har du mange timer morro http://www.minecraft.net/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vet ikke hvor likt det er de andre spillene du nevner, men East India Company er iallefall et handelsspill hvor målet er å få masse penger. Ellers er http://www.gamer.no/artikler/21600/anmeldelse-trials-hd/Trials HD kjent for å være vanvittig bra tidsfordriv. Lenke til kommentar
Verba Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Takk for anbefalinger. Minecraft har jeg prøvd. Morsomt et par timer, men jeg gikk fort lei. East India Company har jeg prøvd. Likte ikke spillet så godt, men det er akkuratt den type spill jeg ser etter. Tar gjerne i mot flere anbefalinger. Lenke til kommentar
Bonden Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Om du likte Heroes 3, men var litt lei det, kan jeg anbefale Diciples 2 på det sterkeste. Utrolig bra TBS-spill. Er lettere å leve seg inn i, både pga det grafiske, en god historie og til dels gameplayet... Ellers er Civ 3,4 og 5 bra. Age of Wonders kan vere bra, har ikke prøvd det selv, men lurer veldig på å kjøpe det... Torchlight er flott tidsfordriv som ikke krever lyd. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg stemmer minecraft på peaceful. Krever kanskje en del fantasi, da det fort blir småkjedelig når man er alene. Evt. er det bare å skru opp vanskelighetsgraden, så kommer det edderkopper, zombier og skjeletter for å leke med deg Endret 4. november 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Cities XL 2011 (har ikke prøvd det) Football Manager 2011 (kommer ut på fredag) Civilization 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå