Gå til innhold

Spill til nattevakter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundet braid i natt(eller nærmere bestemt alt utenom en brikke jeg måtte finne løsningen på internett da jeg kom). Utrolig bra spill. Et av de beste jeg har spilt på lenge. Bare synd det var alt for kort. Glad jeg ikke hadde internett siden jeg vanligvis ikke har tolmodighet til å sitte å prøve meg frem når løsningen er lett tilgjengelig.

 

Begynte så vidt på world of goo, som også virker svært bra. Skal fortsette i natt.

Tusen takk for godt tips!

 

I-fluid så interessant ut. Det er notert ned.

 

Takk for gode tips så langt. Tar fortsatt gjerne imot fler.

Endret av Verba
Lenke til kommentar

Hva med Portal? Du kan kjøpe det siden du ikke har tilgang til internett der du jobber. Dersom du trenger en pause kan du bare lage deg en evig loop du faller i :p

Og stanse den når du kommer tilbake B)

 

Edit: Begynte å tenke, og kom på at du sa lyden er viktig. De fleste instrukser i portal er jo muntlige i spillet. Dersom det har muligheter for undertekster kan det sikkert funke, men jeg er redd spillet er aller best med lyd.

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
X3:Terran conflict, her kan du bruke evigheter på å lage et rom-imperium, eller hva du vil.

 

Lyden kan være tøff, men egentlig unødvendig.

 

Pauses nårsomhelst kan det også.

 

Støtter X3 selv om det ikke er trådstarters type spill. Det var heller ikke min type spill, men nå har jeg blitt skremmende oppslukt. Du får det for ca 160 på Play.com. Timene flyr rasende for i kampen om å bygge et romimperium.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bumper denne da det er sesong for nattevakter igjen.

 

Har i det siste fått sansen for tycoon/logistikk/organiser og tjen penger-spill. Spill av typen railroad tycoon 2 og 3, Sid Meier's railroads, anno-spillene, Open TTD, transport tycoon, theme hospital og settlers-serien. Noen anbefalinger i denne sjangeren?

 

Satte opp noen kriterier i første post, men noen av disse har falt vekk da arbeidsforholdene har forandret seg. Har internett nå, og kan også ha lyd. Det er midlertidig fortsatt en fordel å kunne sette på pause når som helst.

 

- Verba

Lenke til kommentar

Takk for anbefalinger. :)

 

Minecraft har jeg prøvd. Morsomt et par timer, men jeg gikk fort lei.

 

East India Company har jeg prøvd. Likte ikke spillet så godt, men det er akkuratt den type spill jeg ser etter.

 

Tar gjerne i mot flere anbefalinger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Om du likte Heroes 3, men var litt lei det, kan jeg anbefale Diciples 2 på det sterkeste. Utrolig bra TBS-spill. Er lettere å leve seg inn i, både pga det grafiske, en god historie og til dels gameplayet... Ellers er Civ 3,4 og 5 bra. Age of Wonders kan vere bra, har ikke prøvd det selv, men lurer veldig på å kjøpe det... Torchlight er flott tidsfordriv som ikke krever lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...