Verba Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei og god morgen. Jobber for tiden mye om nettene og kunne trengt noen spill å slå i hjel tiden med. Det er tre kriterier spillene må oppfylle: - Man må kunne ha en god spillopplevelse uten lyd. Jobben krever at jeg må være i stand til å høre om noe skjer. Kan derfor ikke sitte med øretelefoner, desverre. - Helst mulighet til å sette på pause når som helst. - Kan ikke være multiplayer. Har ikke internett. I det siste har jeg spilt litt pirates og plant vs. zombies, men er ganske lei begge spill nå. Prøvde need for speed, men det ble ikke noen suksess uten lyd. - Verba Lenke til kommentar
Suram Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei og god morgen. Jobber for tiden mye om nettene og kunne trengt noen spill å slå i hjel tiden med. Det er tre kriterier spillene må oppfylle: - Man må kunne ha en god spillopplevelse uten lyd. Jobben krever at jeg må være i stand til å høre om noe skjer. Kan derfor ikke sitte med øretelefoner, desverre. - Helst mulighet til å sette på pause når som helst. - Kan ikke være multiplayer. Har ikke internett. I det siste har jeg spilt litt pirates og plant vs. zombies, men er ganske lei begge spill nå. Prøvde need for speed, men det ble ikke noen suksess uten lyd. - Verba Hadde samme "problemet" selv når jeg jobbet natt. Det jeg fant var at WoW funket rimelig greit (grinde om kvelden er ganske greit, da får du være i fred og du blir en rik slask) Hvis det ikke er din type spill spilte jeg mye civilization 4, det er helt perfekt siden det er turbasert og du kan agre og avslutte når som helst. Strategispill generelt er jo veldig greit, eventuelt RPGs med "turbaserte" kamp systemer. NWN 1-2 med expansions burde holde deg gående en stund Hvis du er ute etter noe mer simpelt burde du ta en tur på impulse eller steam og se hva de har av enkle spill der, de har ganske bra utvalg, billig er det også (de enkle spillene altså, ikke generelt. Må passe meg for trollene når jeg skriver sånt ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Prototype, bare løp rundt og slakt. Ellers så har vi strategispill som WC3, RA, total waretc. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 World of Goo Braid Nytes mer med lyd, men de fungerer nok uten også. Om du ikke har hørt om de så har Gamer hatt anmeldelser av begge om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Stronghold og Stronghold Crusader til PC. Det er to stragtegispill som fokuserer like mye på ressurssankeing som det fokuserer på krigføring og når du kommer inn i det (burde ikke ta mer enn noen minutter) så flyr tiden forbi. Spillet er lett å lære, men vanskelig å mestre. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) OpenTTD Der kan du virkelig miste mange timer. Selv om midi-musikken er halve sjarmen, så er det strengt talt ikke nødvendig i det heletatt, ei heller annen lyd. Du trenger ikke superboks, ei heller internett. EDIT: La til link Endret 14. juni 2009 av Shicca Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Last ned en NES/SNES/GB/GBA emulator Lenke til kommentar
Richard_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 X3:Terran conflict, her kan du bruke evigheter på å lage et rom-imperium, eller hva du vil. Lyden kan være tøff, men egentlig unødvendig. Pauses nårsomhelst kan det også. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Heroes 3, trenger ikke lyd og det skjer ingenting om ikke du trykker selv. Hørtes ut som det perfekte spillet for deg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Slår meg på Heroes 3, og andre turbaserte RTS spill. Ingen stress med pause, siden spillet venter på deg, eller gjør seg ferdig med sin egen tur om du blir opptatt med noe. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Slår meg på Heroes 3, og andre turbaserte RTS spill. Ingen stress med pause, siden spillet venter på deg, eller gjør seg ferdig med sin egen tur om du blir opptatt med noe. Eh.. Forstår du ka RTS betyr? DET FINNES INGEN TURBASERT RTS Heroes 3 er turbasert strategi ikkje Real Time Strategy(RTS) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Åh beklager mr emo. TBS da, var litt kjapp i venningen. Det er ikke alle som tar en kjapp post på forumet så utrolig seriøst. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ro ned begge to, får da være grenser til overreaksjon. Uansett, Tror du godt kan koste på deg Heroes of Might and Magic III ja. Finner vel der raskt for en 50-lapp. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror de selger pakker med HoMM 3 + alle ekspansjonspakkene her og der, ganske billig 50-100 eller noe. Hmmm...nesten litt fristet selv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De fleste spill i Diablo-åren (inkludert Diablo-spillene, naturlig nok) er velegnet for stille, ensom underholdning i de sene nattetimer. Stort sett bare å smekke Escape for å pause spillet, også. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Civilization 4 kan også anbefales! Lenke til kommentar
Verba Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Takk for mange gode forslag. Har fått tak i braid og world of goo nå i første omgang. Har planer om å prøve civilizations 4, stronghold og openTTD etter hvert. Kampfokuserte strategispill som wc3 som noen var inne på er ikke så aktuelt. Har aldri likt den type strategispill i singleplayer(har ikke internett som sagt). Heroes 3 er egentlig er ypperlig forslag, men jeg har spilt det så mye at jeg blir litt kvalm bare av å åpne hovedmenyen. Eller så er det akkuratt den type spill jeg ser etter. Diablo har jeg også spilt før. X3: terran conflict ser ikke helt ut som min type spill, men kan hende jeg gir det et forsøk etterhvert. Takk for forslaget. Tar gjerne imot flere forslag. Utrolig hvor raskt man pløyer gjennom spill på 12 timers skift uten noe å gjøre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Oh, Oh! http://www.crayonphysics.com/ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 CrayonPhysics er et godt forslag! Peggle kan vel også nevnes Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva med hele ''avslappet'' kategorien på steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå