psychomikkel Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Heisann! Jeg har nettopp fått meg en ny PC, tidligere drev jeg med litt redigering av bilder og brukte program varen paint.net som er en nokså mye bedere versjon en den orginale paint som kan bli lastet ned gratis på: www.paint.net Uansett så vil jeg gjerne fortsette med dette samt ikke bruke noen penger på det,ikke slik som photoshop da, jeg vet jo selvfølgelig at det kan bli skaffet gratis men det er jo ulovelig så, har du noen bra gratis bilde redigerings programer som du gjerne har hatt erfraing med før så er jeg veldig interessert, som da er e.v.t bedere en paint.net Takk for alle svar og tips Raske svar hadde vært fint ;D Er ikke sikker på om dette er riktig forum menmen.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 GIMP er veldig greit til å være gratis! Tror også Paintshop er gratis, men er ikke helt sikker der Lenke til kommentar
psychomikkel Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 GIMP er veldig greit til å være gratis! Tror også Paintshop er gratis, men er ikke helt sikker der Tusen Takk :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 GIMP er veldig greit til å være gratis! Støttes, det er bedre om photoshop om du lærer deg mye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Den er jeg nok uenig i. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er du veldig god i GIMP så er det, det beste, men er du veldig god i PS så er det det beste for deg.. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har i det siste brukt Photoscape, et gratis program osm jeg syns er kjempe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå