Savvern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 selv liker jeg ikke bilspill generelt, men er svak for Burnout Paradise og Mario Kart, sikkert fordi bilen faktisk blir knust når en krasjer i alt for høy hastighet i Burnout, og Mario kart er bare kos. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 FPS: Quantum of Solace Bilspill: Burnout Paradise Rollespill: Blue Dragon, Lost Odessey Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 bilspill : Forza 2 RPG : Oblivion FPS : Kommer jammen ikke på ett jeg liker godt som faller innenfor det du vil ha. Hvis du liker Conan så ville jeg kjøpt Conan spillet. Det husker jeg at jeg koste meg med. Enkelt og underholdene spill. Men hvis du ikke er Conan fan så bør du nok se nærmere på det før et eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dynasty warriors 6 er et bra slossespill, historien er så som så, men kan underholde deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå