HerrGhost Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe Neste: "You just count to five and pull the cord. Easy, right?" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Uncharted: Drakes Fortune? EDIT: Jeg vet det er riktig. "Boink!" Endret 21. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jepp, det var korrekt ja Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "For reasons you'll discover, I can't send you to ***** with a way out, but I can give you this. it apppears to be a linking book, but it's actually a one-man prison." Hint: navnet på spillet er det jeg "sensurerte" i sitatet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Tar neste jeg da: You landlubbers are tougher than i thought. I'll have to improvise! Edit: Er en quote de fleste som har spilt spillet har hørt, så jeg går utifra at den ikke er så vanskelig. Skal bort noen timer nå, så hvis du mener du har rett, så er det bare å ta neste Endret 30. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Samme person på begge: We're under attack! A vast, ye swabs! Repel the invaders! D'ah! Now you're making me angry! Kan avsløre at personen/kreaturet som sier disse sitatene er en boss omtrent halvparten av de som spiller dreper tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 World of Warcraft. Husker ikke hva han heter, men det er en boss fra Deadmines. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vel, mitt bidrag er: "I'm the milkman! my milk, is, delicious." Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 DEN var lett. Psychonauts ^_^ Tar en annen lett en da. "If at first you dont succeed, you fail. And the test will be terminated." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Godt å se at iallefall noen har spilt dette uhyre undervurderte spillet (skal man dømme ut i fra salgstall iallefall). Du er offisielt på "I dig" lista mi. Edit: Er det Portal by any chance forresten? Endret 2. juli 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hehe, er heldigvis ikke bare meg på forumet som har spilt det spillet^^ Helt riktig ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Får følge opp med nok en lett en: ""You have entered a place with a long standing history of evil, pain and terror...And poker night is Friday."" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Temple of Shadows - Fable? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ''You down, homie?'' Kanskje litt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå