iStephano Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi må ikke glemme en ting, hva er MS flinke til? Noen? Jo, melke alle produktene de lager til de ikke kan melkes mer. Derfor er det nok leeenge til vi ser en ny Xbox på markede Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tror nok heller at det kommer en Xbox 360 MED Natal. Altså en bundle. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Som er gjennomsiktig så du nesten ikke kan se konsollen :o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dette håper jeg ikke stemmer... Da blir sikkert Xboxen enda mer låst du må ha Natal, et fåtall ratt osv... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Natal blir nok ikke et krav i spill mer enn hva Guitar Hero gitarer, mikrofoner, trommesett og forskjellige ratt allerede er. Hvis du ikke vil ha Natal tror jeg det skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Desverre var jeg en av dem som ble helt frelst av Natal, mulig Wii virus jeg har fått i meg Og Wanden til PS3 ble jeg helt sjokkert over!! Og Sony viste den "wanden" on stage, MS hadde vist den i opptak altså ikke i real time !! Ble helt sjokka av dem 2!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du vet at MS hadde vist ett opptak hvis de hadde hatt en teknologi alá Sony's? Kan jeg si at jeg vet de ville viste det live on-stage? Da jevnes det ut.. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 enda mer: WORLD EXCLUSIVE FIRST DETAILS ON MICROSOFT'S NEXT XBOX06/13/09 1UP recently posted a new article revealing details on Microsoft's plans for their next XBox, we can officially confirm the information found in that particular report was indeed correct. However today FGNOnline would like to reveal Microsoft's planned specifications of their new unit. As mentioned in the 1UP piece the system shall indeed integrate the motion sensing technology Natal into the actual device, however our separate sources can now reveal the modest upgrade made to the actual architecture of the new system. GPU Whereas the original XBox 360 used a Shader Model 3 GPU with on-board 10MB eDRAM for 720p acceleration, the new XBox has a Shader Model 5 capable GPU with 32MB of eDRAM for 1080p output. The GPU again is designed by AMD and runs at a clock rate of 600MHz. CPU The IBM developed CPU shall have 6 cores instead of the 3 found in the original model. Each single core shall have the same processing throughput as each single core from the XCPU. Meaning the chip is literally 200% as strong and shall now be on equal footing with the PS3 CELL CPU in GFLOPS performance. MEMORY The main system RAM has been upgraded from 512MB to 1024MB, and from GDDR3 to GDDR5. The system retains a Unified Memory Architecture. OTHER The platform integrates a 2.5" 32GB SSD (Solid State Drive) instead of a HDD (Hard Disk Drive) as found in the original models. The system also uses a standard DVD drive foregoing Blu-ray thus ensuring backwards and forwards compatibility whilst simultaneously keeping the bill of materials low. Internet connectivity is provided via WiFi. RELEASE & PRICING Microsoft plans on a Q4 2010 simultaneous worldwide release. The company is targeting a sub $300 price point. Zach Morris I call BS, but what do i know? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer den, så blir det nok kjøp, men jeg tviler på at dette er sant. Lurer på hvor mange ganger jeg har lest forskjellige 720-specs Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ingen ny Xbox til nesteår. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 En ny revisjon kan komme, men neste Xbox kommer ikke før etter vi har sett den for første gang på en E3-messe. Lurer litt på hvor folk får disse ryktene fra. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror nokk at viss MS hadde planer om å lage en oppgradert xbox så hadde vi sett noe omm det på E3. Dessuten var det jo ikke så veldig lenge siden vi så en artikkel hvor det stod at MS ikke vill gi ut en ny Xbox før 2015. Tror mer på det en mange av disse andre ryktene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 32GB SSD? Der døde ryktet for min del. Resten kan sikkert være sant, med tanke på at den originale 360'n er fem år gammel neste høst, men SSD? Kommer prisene til å synke tilstrekkelig for at det vil lønne seg? Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 SSD hadde vært veldig bra for en konsoll, veldig mye mindre varme. men de er for dyrt nå. og di specsa over er alt for lave til nextgen, men en oppgradering ja. mest sansynlig vil ikke skje Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Wii bruker flash-minne, 512MB. Men det er mer med plass å gjøre enn varme. Og flash kommer mest trolig ikke til neste generasjons maskiner. Det er ikke økonomisk i forhold til størrelse. Neste generasjon får nok disker på 200GB + Da er 2.5" disker mest fornuftig med tanke på størrelse/pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå