Doktor Progg Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvis jeg finner ut at jeg skal overklokke en p4 2.6 800 cpu (Abit IC7 eller IC7-G HK), vil TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond (2 stk). funke bra? Jeg har absolutt ingen peil på overklokking i det hele tatt, og det kan godt hende jeg lar være, men det er greit å vite på forhånd om det jeg skal kjøpe vil funke. Takker! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 kjøp en geil golden dragon pc3500 på www.psdata.no Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Greia er at jeg må kjøpe alt samla fra ett sted, og det blir Komplett (pga. utvalget. PSData mangler noen av komponentene jeg SKAL ha). Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg klokket min 2.6 GHz til 3.2 GHz uten problemer. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tja,brikken er vel grei den da jeg forstår det sånn at du ikke har planer om noe ekstremklokking,kan tenke meg den skal gå greit til 440mhz ca,litt vanskelig og si nøyaktig da det kan vere en del variasjoner på disse. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Ok, det var svar godt nok. Da vet jeg at jeg KAN overklokke uten problemer så lenge jeg ikke pisker den opp i ekstreme forhold. Når den tid kommer (slutten av september) finner jeg vel noen bra artikler på nettet som forklarer alt jeg må gjøre/ikke gjøre... Takker folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå