Licht Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Cod 4/5 krever ikke mye av maskinen din, krever heller lite i forhold til grafikken Skulle til å bemerke dette selv. Infinity Ward kan sakene sine i så måte. Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Cryostasis krever sitt. Gothic 3 <-- Enda ikke optimalisert sikkelig Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Cryostasis krever sitt. Hvis jeg husker rett så var det slik at Cryostasis bare utnytter én av kjernene i prosessoren din. Helt uspillbart for meg på fullt iaffal. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 testet cryostatis for en stund sia, hadde noen få elementær som var veldig imponerende, men krevde sitt... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Cod 4/5 krever ikke mye av maskinen din, krever heller lite i forhold til grafikken Skulle til å bemerke dette selv. Infinity Ward kan sakene sine i så måte. Det skal nevnes at Treyarch lagde CoD5. Men siden grafikken på de to er så like kan det hende at dette var noe Treyarch overførte rett fra CoD4... Jaja, dere tar poenget. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Cod 4/5 krever ikke mye av maskinen din, krever heller lite i forhold til grafikken Skulle til å bemerke dette selv. Infinity Ward kan sakene sine i så måte. Det skal nevnes at Treyarch lagde CoD5. Men siden grafikken på de to er så like kan det hende at dette var noe Treyarch overførte rett fra CoD4... Jaja, dere tar poenget. cod 5 var jo bare cod 4 med skins... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg tenkte på det, veldig liten forskjell fra de to. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 CoD5 brukte CoD4-motoren til IW, derfor gir jeg ikke Treyarch noe kreditt for den. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Bioshock, krever litt på max, kanskje ikke alt for mye, men det er likevel et bra spill og jeg syns det bør være med på listen. Pent å se på, iallefall vannet! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Legg til Armed Assault 2.. full graffikk med full view distance og alt på max..good luck sier jeg ( Dog ikke kommet til Norge enda, men det kommer jo snart) Er vel årevis til en vanlig pc skal kunne dra det der. Hvis Arma2 leverer regner jeg med at jeg oppgraderer neste gang et år. Endret 18. juni 2009 av ghad Lenke til kommentar
Exia Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Cod: WaW er bedre enn MW grafikkmessig. Treyarch har ikke bare tatt motoren dems og ikke gjort noe med den. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 De har tatt motoren til IW og pusset litt på den, men ikke oppgradert den noe nevneverdig. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Mirrors Edge. Slakta pcn min med physX, antialiasing og det andre på max i 1920x1200 edit: har 8800GT, Dual core E8400 3.0Ghz, 4gb ram og vista 32bit. Endret 24. juni 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg ønsker meg en viss idé om hva som befinner seg i PC-en din før jeg fører Mirror's Edge opp på listen. Jeg har det nemlig selv, og drar det uten de store vanskene. - Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Sidn jeg har ny pc skal jeg teste ut samtlige av de nevnte her. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Demigod kan være et forslag? Mye som skjer på en gang Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kommentar fra Firingsquad.com om Arma2: Like any good sim, ARMA II will give your PC a good workout. As such, you’ll want to have a PC that’s equally competent at handling the general processing tasks performed by a CPU, as well as a good GPU. If either one is out of sync, it can bottleneck the other. As we mentioned at the outset though the game does scale appropriately at lower graphics settings, but there’s no doubt that this game is the most demanding we’ve seen since Crysis. http://www.firingsquad.com/hardware/ARMAII...mance/page8.asp Endret 5. juli 2009 av ghad Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Mirror's Egde er vell egentlig ganske lite krevende, jeg kjører det på fult med 2x anti, med PhysX, og har kanskje i gjennomsnitt 40 FPS, og jeg sitter kun på en 8800 GTX XT Ang. Arma 2 er det forferdeliiig krevende.. eller ikke nødvendigvis når man kun er alene da, men spiller man i en krig med mange boter blir det mye lagg Endret 6. juli 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Liten redigering og oppdatering i dag. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Her er en link til en side som er ganske fin for å se om pc'en din er god nok for diverse spill http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå