Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL fra Symfonika.... Erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til Symfonika som leverandør av ADSL?

Jeg kastet meg på en kampanje der jeg får 128/704 for kr. 338,-/mnd. :D (Kampanjen ble desverre avsluttet 16. juli - Nå er prisen 395,-/mnd :( )

Så nå er jeg bare spent på service/kvalitet osv :roll: . Dersom noen har erfaringer med Symfonika, hadde jeg satt pris på å få høre om det.... (Er for øvrig forberedt på det "verste") :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2 vil, av_en_eller_annen_grunn, ikke levere ADSL i den sentralen jeg er tilkoblet (Kundeservice hos Tele2 sier: "Vi leier ikke i den sentralen du er tilknyttet").

For øvrig virker det som om "alle" de andre aktørene kan levere....Om enn noe dyrere enn avtalen jeg ingikk.

Lenke til kommentar
Tele2 vil, av_en_eller_annen_grunn, ikke levere ADSL i den sentralen jeg er tilkoblet (Kundeservice hos Tele2 sier: "Vi leier ikke i den sentralen du er tilknyttet").

For øvrig virker det som om "alle" de andre aktørene kan levere....Om enn noe dyrere enn avtalen jeg ingikk.

Ta nå bare NGT da? 720 kbps inn, 384 kbps ut, 399 kr/mnd.

Lenke til kommentar
Å, bortsett fra elendig kundeservice og merkelige måter å beregne abonnementspriser på er de neppe verre enn noen andre :p

Nei, Du har nok rett i det. :wink:

Men det ser ut som, basert på responsen på innlegget mitt, at det ikke er noen andre brukere av forumet som har forsøkt Symfonika som leverandør, så jeg får vel heller være "prøvekanin" :woot: jeg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...