Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for min 360?


Gal_ape

Anbefalte innlegg

Tenker på å selge følgende:

 

Xbox 360 Premium 20gb

To håndkontrollere, en hvit og en sort, begge trådløse

Et play n' charge kit

En wifi mottager

To headset /m mic

Et "tastatur" til kontroller

 

Assassins Creed

Bioshock Collectors Edition

Left 4 dead

Mirrors Edge

Guitar Hero II,III og World Tour +to gitarer og et oppladbart batteri til en gitar med lader

Call of duty 3,4 og world at war (world at war er collectors edition)

GTA IV

Saints Row 2

 

har en del til spill som jeg ikke kommer på i farten, men er snakk om en 3-4 stk

 

Er det urimelig av meg å ville ha eks 3400kr for alt dette? Kan jeg gå lavere eller burde jeg gå høyere? Er jo tross alt en solid samling som har kosta meg masse, masse penger :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ren gjetning men...

 

La oss gå ut ifra at du får ca 1500-1600 for xbox'en, 150-200 for hver kontroll, 100 for play and charge-kit'en, 300-400 for Wifi-mottageren, 100-150 for hvert headset, 100-140 for kontroll-tastaturet. Da har du toppen 3040 til nå(minimum 2500).

 

Spillene:

-Assassins Creed (100)

-Bioshock Collectors Edition(250)

-Left 4 dead(250)

-Mirrors Edge(150)

-Call of duty 3,4 og world at war (world at war er collectors edition)(ren gjetning: 500)

-GTA IV(200)

-Saints Row 2(150)

 

Droppet ut Guitar Hero II,III og World Tour +to gitarer og et oppladbart batteri til en gitar med lader fordi jeg ikke har peiling på hva det kunne kostet.

 

Dette gir deg toppen(med det jeg har telt med): 4640

Minimum etter mine beregninger: 4100

 

Følger man mine beregninger, er det en fin pris du har satt, da jeg har brukt høye utgangspunkter når man tenker på at det er brukte ting som selges.

 

 

Skal forresten sies at jeg solgte Call of Duty 3 for gode 250 koner for ikke så lenge siden, så hvis du føler for det, burde du kanskje selge noen av tingene separat for å tjene litt på det.

Lenke til kommentar

Ville satset på å selge xboxen + kontrollere og wifi mottaker + 1-2 spill i en pakke, mange som liker slike pakker. Men du har nok fått svar på spørsmålet ditt. Prisen din er rimelig og mest sansynelig vil du ikke ha så store problemer med å få solgte det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selve konsollen din er ganske dårlig etter dagens standard (riktignok litt avgjørende hvor gammel den er), men spillutvalget ditt kan jo virke fristende.

 

Tror jeg ville kanskje ha delt opp salget litt, er ikke alle som har behov for for eksempel trådløs netverksadapter eller to kontroller.

Collectors Edition-spill er morsome å ha, men å betale ekstra for det i en sånn pakke er jo ikke veldig interessant for mange siden de får en helt vanlig versjon for kanskje 100-lappen som i BioShock sitt tilfelle - og er de interessert i de spillene kan de allerede ha dem på en annen platform.

 

Når det er sagt, er BioShock-spillet ditt med Big Daddy-figur? For i tilfellet er jeg veldig interesst i å kjøpe ;)

Lenke til kommentar

Jeg låner tråden din litt jeg. Lurer på hva jeg kan få dette;

 

Xbox 360 Pro, 60GB, ny i oktober 08.

- 1 standard trådløs kontroll m/ play'n charge kit.

- 1 standard 'headset'

- 1 Les Paul gitar (orginal til Guitar Hero 3)

- 1 Xplorer gitar (orginal til Guitar Hero 2)

 

23 spill

- Eternal Sonata

- Dead Space

- F.E.A.R

- F.E.A.R 2

- Condemned

- Condemned 2

- Call of Duty 3

- Call of Duty Modern Warfare (game of the year edition med ubrukt kart-kode.)

- Call of Duty World at War

- Gears of War

- Gears of War 2

- Skate

- Skate 2

- Rock Band

- Rock Band 2

- Guitar Hero 2

- Guitar Hero 3

- Guitar Hero: Aerosmith

- Guitar Hero: World Tour

- Alone in the Dark

- Jericho

- GTA IV

- Avatar

Lenke til kommentar

Sadfez:

 

Xboxen kan du sikkert få rundt 1500 for, tviler på at et headset trekker opp prisen nevneverdig med mindre det er trådløst. Spillene er det sikkert varierende hva folk vil gi for. Det du må huske er at der er ingen som gidder å betale mye for alle de spillene hvis de må kjøpe alle på en gang. Det er som TheScorp sier, du vil få mye mer hvis du lar folk kjøpe de spillene de vil ha. Det er ikke sikkert noen er interesserte i å kjøpe alle de spillene i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...