LarZen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer vinnere!! Men kritikerroste Prototype er vel å ta en smule i? Det får avrage karakterer rundt omkring med noen få untakk hvor det får nesten full pott. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gamer.no gav spillet 9/10, man får det ikke mer kritikerrost. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gamer.no gav spillet 9/10, man får det ikke mer kritikerrost. Hehe, det er en persons mening. Og etter en kjapp sammenligning på diverse sider så er Gamer.no en av få sider som gir så høy score. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 lite spørsmål. hvor fikk gamer tak i figuren? ser at det ikke er CE av spillet. har veldig lystpå en slik selv til min samling :o Play.com er en fin side Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ble ikke meg denne gangen heller nei... Ikke at det irriterer meg noe som helst, men er en smule irritert over at jeg ikke fant det i butikken i dag! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer vinnere!! Men kritikerroste Prototype er vel å ta en smule i? Det får avrage karakterer rundt omkring med noen få untakk hvor det får nesten full pott. "Avrage"? Jeg regner med du forsøkte å si "gjennomsnittlige". Uansett, det fins noen negative anmeldelser av spillet på nettet akkurat nå, men det er faktisk de som er i mindretall. Spillet har faktisk sjeldent bra gjennomsnittlig kritikk. Hos Metacritic er gjennomsnittet i skrivende stund på 84/100, mens det er 86.27% på GameRankings (PS3-versjonen). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gratulerer til vinnerne! Flott med konkurranse gamer.no, og jeg håper dere leverer fler i fremtiden! Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Alt gikk greit helt til jeg kom til der hvor man slår inn koder for å stenge 4 maskiner, og så må man flykte fra militæret etterpå. Er det noe triks her>? Jeg blir knust av alle helikopterne og de gir jo aldri opp å forfølge meg!!! Ja, ja prøver igjen..... Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ahh var lurt å ikke BARE løpe på hustak ja.... Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Æsj, det må være noe feil her siden jeg aldri vinner <_< Allikevel: "Gratulerer alle vinnere. Håper dere nyter gaven." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå