TST Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fem spill og fem actionfigurer har fått eiere. Les hele saken Lenke til kommentar
Nass1 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Totalt deltok over 2061 lesere i konkurransen. Så.. 2062? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer til alle vinnere! (Dessverre var ikke jeg en av dem denne gangen heller...) Ha en god helg med gaming! Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Totalt deltok over 2061 lesere i konkurransen. Så.. 2062? Haha, en miss under redigeringen :-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 FFFFFFFFFUUUUUUU- Nå ble jeg skuffa. Hadde virkelig lyst på det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer til de heldige. Jeg turte ikke å satse på en seier i konkurransen, så jeg kjøpte meg spillet for en liten time siden. Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 gratulerer så mye testa spillet.. det er heeeelt rått! =) Lakus : er aldri vits å satse på seier, jeg har deltatt i alle konkuranser på gamer.no i 2 - 3 år.. har aldri vunnet noen ting.. men er gøy fordet.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lakus : er aldri vits å satse på seier, jeg har deltatt i alle konkuranser på gamer.no i 2 - 3 år.. har aldri vunnet noen ting.. men er gøy fordet.. Jeg vant fem spill, en tv-serie og to Blu-Ray filmer for en kort tid siden, så det er bare å leve i håpet Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jaja, da blir det vel en tur til byen for å kjøpe dette i løpet av den neste uka Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lakus : er aldri vits å satse på seier, jeg har deltatt i alle konkuranser på gamer.no i 2 - 3 år.. har aldri vunnet noen ting.. men er gøy fordet.. Jeg vant fem spill, en tv-serie og to Blu-Ray filmer for en kort tid siden, så det er bare å leve i håpet Det var riktig nok for å skrive innlegg nr 100'000 (forumhore prisen ?), og ikke en vanlig konkurranse hvor til og med vanlige brukere som ikke er på forumet kan delta. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vant ikke denne ganger heller, da får vi vente til den 20'nde for å kjøpe det da. Jaja... Gratulerer til de som vant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blir vel å bestille da. Spillet virker mer og mer lovende etterhvert som jeg leser mer om det. :-) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 lite spørsmål. hvor fikk gamer tak i figuren? ser at det ikke er CE av spillet. har veldig lystpå en slik selv til min samling :o Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 lite spørsmål. hvor fikk gamer tak i figuren? ser at det ikke er CE av spillet. har veldig lystpå en slik selv til min samling :o Figuren kommer fra Activision. Vet ikke om den er i salg. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 lite spørsmål. hvor fikk gamer tak i figuren? ser at det ikke er CE av spillet. har veldig lystpå en slik selv til min samling :o Figuren kommer fra Activision. Vet ikke om den er i salg. damn -_- den var jo sikkelig bra laget også :S syns dem burde lage CE Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer til vinnerne, synd det ikke ble meg denne gang. Er vel bare å trykke på bestille knappen da. Har lastet det ned (klarte ikke å vente), men jeg kan ikke gjøre annet enn å støtte dette spillet med mine penger. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer til vinnerne. Siden jeg ikke ble en av dem stikker jeg nå til butikken og kjøper det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Dumt at Gamer har blitt så stort, siden det er så mange som deltar i konkurransene da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Gratulerer til vinnerne! Vinner jo aldri i sånne konkurranser, jeg har jo bare vunnet LittleBIGPlanet, Call of Duty: World at War, Map Pack 1 til Cod:Waw x2 og Uncharted 2 beta x2 det siste halvåret.. Uff. Endret 12. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå